دومین جشنواره ورزشهای زمستانی درپیست اسکی خوشاکو ارومیه برگزارمی شود

همزمان با برودت هوا و ورود سامانه بارشی ؛دومین جشنواره ورزشهای زمستانی در پیست اسكی خوشاكو ارومیه برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۵۴۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، حسین امامی با اعلام این خبر گفت : پس از اجرای اولین جشنواره برف در سال گذشته تمامی برنامه های معاونت گردشگری برای زمستان امسال اجرای جشنواره ای بهتر از سال پیش بوده و امیدواریم امسال بتوانیم قابلیت های گردشگری استان را در فصل زمستان معرفی کنیم .

معاون گردشگری استان از همکاری دستگاههای اجرایی استان در برگزاری این جشنواره خبردادوافزود: با برگزاری جلسات متعدد و تقسیم وظایف بین دستگاههای اجرایی استان امسال قصد داریم تا با اجرای برنامه های متنوع خاطره خوبی در اذهان همشهریان و میهمانان استان ایجاد کنیم .

امامی به برپایی غرفه های متعدد در این جشنواره اشاره کرد و گفت : با هماهنگی های انجام شده با معاونت صنایع دستی و بخش های خصوصی بنا داریم تا تعدادی غرفه برای معرفی جاذبه های گردشگری و آثار هنری هنرمندان صنایع دستی اخصاص داده و هم چنین حاضرین در این جشنواره را باغذا های سنتی و بومی منطقه آشنا تر کنیم.

معاون گردشگری استان از اجرای این جشنواره در ماه جاری ایام مبارک دهه فجر خبر داد و افزود : این جشنواره طی روز جمعه مورخ 94/11/16 در محل پیست اسکی خوشاکو ارومیه با برنامه های متنوع فرهنگی اعم از اجرای موسیقی و مسابقه استان شناسی ، ساخت تندیس های برفی برگزار خواهد شد که امیدواریم همه علاقه مندان به ورزشهاو تفریحات زمستانی بتوانند از بخش های مختلف این جشنواره بهره مند شوند.

گفتنی است پیست اسکی خوشاکو در 40 کیلومتری شهرستان ارومیه در منطقه راژان قرار دارد و جزء پیستهای بیست گانه کشوری بوده و با برخورداری از کوههای با شیب مناسب ، چشم انداز زیبا و تجهیزات ورزشهای زمستانی موقعیت ویژه ای جهت فعالیت علاقه مندان به ورزش اسکی رادارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار