معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری:

وظیفه ما در انتخابات، حفظ و صیانت از حقوق و آراء مردم می باشد

در راستای احکام صادره از هیأت مرکزی بازرسی انتخابات کشور، دهمین جلسه هیأت بازرسی انتخابات استان سمنان با حضور فرماندار و اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان گرمسار در محل فرمانداری گرمسار برگزار گردید.

کد مطلب: ۴۵۳۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از سمنان، در این جلسه همتیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به قانون مداری و رعایت اصل بی طرفی بیان نمود: وظیفه ما در این راستا، حفظ و صیانت از حقوق و آراء مردم می باشد.

وی افزود: فرمانداران باید اهتمام ویژه ای در انتخاب افراد به عنوان نماینده فرماندار داشته و لزوم تسلط به قوانین و مقررات را برای افراد یاد شده ضروری دانستند .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، هیئت بازرسی انتخابات را مستند به مواد 25 قانون مجلس شورای اسلامی و 76 آیین نامه اجرایی مجلس خبرگان رهبری دانست و افزود: لازم است کلیه عوامل بازرسی اعم از اعضای هیئت، بازرسان و سربازرسان و حتی نیروهای ذخیره، آموزش های لازم را در این خصوص دیده باشند.

طاهری فرماندار شهرستان گرمسار، ضمن اشاره به اهتمام مسئولین شهرستانی در اجرای صحیح و سالم انتخابات پیش رو گفت: با عنایت به انتخاب اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان، رصد کلیه مسائل انتخابات توسط هیئت مذکور انجام می پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل کلیه عوامل اجرایی در شهرستان به منظور برگزاری انتخابات بیان نمودند: ان شاءا... با همکاری و همدلی مسئولین استانی ، انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه حاشیه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد .

معینیان مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دبیرخانه هیئت بازرسی انتخابات تاکید نمودند: اعضای هیئت بازرسی انتخابات شهرستان می بایست پیش از برگزاری دوره های آموزشی برای بازرسان و سربازرسان شعب اخذ رای، کلیه قوانین و مقررات انتخاباتی را به نامبردگان ارائه تا ضمن مطالعه و مداقه در آن با اشرافیت کامل در جلسات آموزشی حاضر گردند .

در پایان اعضای حاضر در جلسه، مطالب و نقطه نظرات خود را بیان نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار