برگزیدگان اولین یادواره شهدای نوجوان زنجان تجلیل می‌شوند

برگزیدگان اولین یادواره 428 شهید نوجوان استان زنجان با عنوان «ستاره‌های بی‌غروب» طی ویژه‌برنامه‌ای با حضور مسوولان استانی روز 5 بهمن معرفی و تجلیل می‌شوند.

کد مطلب: ۴۵۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، به گفته‌ی اصغر محرمی دبیر اولین یادواره، فراخوان این رویداد در سه بخش قصه‌گویی، عکاسی و آثار ادبی مهر 94 به مراکز فرهنگی و هنری کانون و مدارس استان زنجان ارسال شد.
محرمی افزود: بیش از 537 اثر توسط نوجوانان زنجانی برای اولین یادواره 428 شهید نوجوان این استان خلق و به دبیرخانه یادواره ارسال شد.
وی اضافه کرد پس از داوری آثار توسط کارشناسان کانون، آموزش و پرورش، حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، 43 نفر از نوجوانان به عنوان برگزیده معرفی شدند تا در روز برگزاری یادواره از آن‌ها تجلیل شود.
محرمی برنامه‌های جانبی یادواره را برپایی نمایشگاه آثار برگزیدگان، رونمایی از 2 جلد کتاب داستان و شعر با موضوع دفاع مقدس و معرفی سفیران «ستاره‌های بی‌غروب» به مدارس استان، اعلام کرد و گفت: سفیران ستاره‌های بی غروب، نفرات برگزیده مسابقه قصه‌گویی یادواره‌اند که با هماهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش در مدارس حضور خواهند یافت تا در ویژه برنامه‌ها برای دانش آموزان با موضوع دفاع مقدس و شهدای نوجوان قصه‌گویی کنند.
اولین یادواره 428 شهید نوجوان استان زنجان با مشارکت اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استانداری، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه‌های اجرایی، روز دوشنبه 5 بهمن در سالن زیتون اداره کل جهاد کشاورزی زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار