رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

تنها 30 درصد از حجم تولیدات باغی شرایط صادرات را دارند

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان ای نکته که تنها 30 درصد از حجم تولیدات باغی شرایط صادرات را دارا می باشد و مابقی مصرف داخلی و یا ضایعات است، گفت: ما وظیفه داریم برای مصرف هموطنان هم محصولات با کیفیت و درجه یک تولید و عرضه کنیم.

کد مطلب: ۴۵۲۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، کریم مهری در جلسه شورای مدیران که در محل اتاق جلسه سازمان برگزار شد با اعلام این مطلب افزود: «cap» عملیات مناسب کشاورزی خود اتکایی است که با تکیه بر تولید محصول با کیفیت و استاندارد در ایجاد زنجیره تولید نقش بسزایی ایفا می کند.
وی افزود: تولید با رویکرد صادرات محور آن هم محصولات استاندارد و کیفی از برنامه های«cap» می باشد و اساس سیاست وزارت جهادکشاورزی برای سالهای آتی با تکیه بر این استراتژی خواهد بود.
مهری با یادآوری این نکته که تنها 30 درصد از حجم تولیدات باغی شرایط صادرات را دارا می باشد و مابقی مصرف داخلی و یا ضایعات است، گفت: ما وظیفه داریم برای مصرف هموطنان هم محصولات با کیفیت و درجه یک تولید و عرضه کنیم.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: تمامی تولیدات نهال باید دارای لیبل و برچسب مشخصات باشند و از اسفند ماه سال 94 و بهار 95 هرگونه نقل و انتقال بدون برچسب و لیبل و مشخصات تولید کننده ممنوع است و مراتب طی نامه ای به پلیس راه استان و شهرستان اعلام شده است.
وی افزود: برای اجرای پروژه های مشخص شده بایستی از طرف مدیران شهرستان و استان فلوچارت تعریف و امورات معین شده در دستگاههای اجرایی در زمان مشخص عملیاتی شوند و کارشناسان در قبال آن پاسخگو باشند و نتیجه آن باید اجرای کار مردم در زمان تعریف شده باشد.
مهری یادآوری کرد: تمامی مدیران شهرستان و استان موظفند با جدیت و کیفیت بالا، تمامی برنامه های مصوب ستاد دهه فجر را با هماهنگی کامل فرمانداری و ستاد دهه فجر شهرستان و استان اجرا کنند.
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: دهه فجر تاریخ ماندگار در اراده مردم، خواست الهی و رهبریت امام راحل بود و ما این روزهای گرامی را عزیز خواهیم شمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار