معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش قم

44 برنامه ویژه دهه فجر در مدارس استان قم اجرا می شود

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اجرای 44 برنامه ویژه دهه فجر از جمله اجرای سرود هزار نفری دانش آموزان در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۱۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، ناصر حمزه‌ای شب گذشته در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد گفت: برای گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس 44 برنامه در نظر گرفته شده‌اند.

وی افزود: برگزاری جنگ شادی، جشنواره، روایت‌گری، پخش فیلم، اجرای تئاتر و برپایی نمایشگاه از جمله برنامه‌هایی هستند که در مدارس اجرا خواهند شد.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: ویژه برنامه‌ای نیز برای رأی‌اولی‌ها که دانش‌آموزان سال چهارم دبیرستان هستند در نظر گرفته شده است.

وی ابراز کرد: هزاران دانش‌آموز در پایان راهپیمایی 22 بهمن به طور مشترک سرود همگانی اجرا خواهند کرد و از هم‌اکنون مشغول تمرین هستند.

حمزه‌ای با اشاره به اردوهای ویژه دهه فجر تصریح کرد: بیش از یک هزار دانش‌آموز در قالب اردو به موزه عبرت تهران اعزام خواهند شد.

وی اظهار کرد: مراسم زنگ انقلاب در ساعت 9:33 دقیقه در تمام مدارس اجرا می‌شود و جناب استاندار نیز در یکی از این مدارس حضور خواهند یافت.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم اضافه کرد: مسابقات ویژه در 69 رشته برای مقاطع ابتدایی تا دبیرستان در تمام مدارس برگزار خواهند شد.

وی با اشاره به تولید نرم‌افزار گنجینه فجر ابراز کرد: نرم‌افزار گنجینه فجر که شامل صدها قطعه صوتی و تصویری در زمینه انقلاب اسلامی است در اختیار دانش‌آموزان خواهد گرفت.

حمزه‌ای از اجرای سرودهای دانش‌آموزی در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: 12 گروه سرود در راهپیمایی 22 بهمن اجرا خواهند داشت.

وی یادآور شد: اعزام ده‌ها مربی به مدارس برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار