روحانیت و حوزه های علمیه پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

روحانیت و حوزه های علمیه پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و در پیروزی انقلاب و تداوم آن تا به امروز نقش بی بدیلی داشته اند که باید ازاین ظرفیت در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای نظام و دولت و انعکاس مسائل و مشکلات مردم به مسئولان استفاده کرد و امروز به این سرمایه و پشتیوانه نیاز مبرم داریم.

کد مطلب: ۴۵۰۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگار پانا از قزوین،فریدون همتی عصر شنبه در دیدار جمعی از روحانیون منطقه الموت غربی که در محل دفتر استاندار برگزار شد گفت:روحانیت در طول تاریخ همواره مورد اعتماد مردم بوده و به عنوان پیشرو و راهنما توانسته هدایت عمومی را در مسیر ارزش ها بر عهده گیرد.

وی اظهار کرد: حمایت های روحانیت از دولت می تواند نقش مهمی در اعتمادسازی مردم داشته باشد و واقعیت های موجود را برای مردم برملا کند تا قضاوتی منطقی و عادلانه در کارها صورت گیرد.

همتی افزود: ارتباط و تعامل روحانیت با دولت بر پایه عقلانیت و ارتباط مناسبی است . روحانیت و حوزه های علمیه پشتوانه انقلاب اسلامی هستند و در پیروزی انقلاب و تداوم آن تا به امروز نقش بی بدیلی داشته اند که باید ازاین ظرفیت در راستای تبیین اهداف و دستاوردهای نظام و دولت و انعکاس مسائل و مشکلات مردم به مسئولان استفاده کرد و امروز به این سرمایه و پشتیوانه نیاز مبرم داریم.

استاندار اجرای طرح های عمرانی و اقتصادی برای توسعه و پیشرفت منطقه الموت و رفع نگرانی و دغدغه های ساکنان این مناطق را از وظایف مسئولان دانست و بر پیگیری آن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار