نظارت مستقیم بر حمل و نقل بین المللی در پایانه مرزی بازرگان

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور با بازدید از سایت 12 هكتاری پایانه مرزی بازرگان بر روند حمل و نقل جاده ای پایانه مرزی بازرگان نظارت كرد.

کد مطلب: ۴۵۰۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی ، عبدالهاشم حسن نیا به همراه مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با سفر به شمال آذربایجان غربی از نزدیك بر نحوه استقرار تریلی هایی كه به كشور تركیه ترانزیت دارند در پایانه مرزی بازرگان نظارت كردند.


وی همچنین از محور كمربندی ماكو- بازرگان بازدید از تلاش شبانه روزی و بی وقفه راهداران برای بازگشایی به موقع جاده های برفی در هفته های گذشته قدردانی كرد.


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور بر استفاده حداكثری از امكانات راهداری به هنگام بارش برف و كولاك در جاده ها تاكید كرد و خواستار همكاری تنگاتنگ سایر دستگاه های اجرایی با گروه های راهداری در جهت خدمات رسانی به مسافران شد.


حسن نیا همچنین با حضور در اداره راه و شهرسازی منطقه آزاد ماكو و راهدارخانه مركزی این شهرستان با راهداران دیدار صمیمی كرد و از اجرای مطلوب طرح راهداری زمستانی در این منطقه اظهار رضایت كرد.


به دنبال بارش سنگین برف و كولاك شدید در هفته های گذشته در آذربایجان غربی به ویژه در شمال استان و پایانه مرزی بازرگان، مشكلاتی در تردد تریلرها در جاده ترانزیتی بازرگان ایجاد شد كه تردد روان كامیونها از این پایانه مرزی با برفروبی،امداد رسانی، سوخت رسانی و تامین مایحتاج مورد نیاز رانندگان از قبیل پتو و مواد غذایی از طریق گروه های راهداری و امدادی از سر گرفته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار