جاذبه های مازندران در نمایشگاه سراسری گردشگری و هتل‌داریِ قشم

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری و هتل‌داری و صنایع وابسته جزیره قشم»، جاذبه های مازندران را به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۴۴۹۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، در این نمایشگاه که از امروز آغاز به کار می کند دست‌اندرکاران بخش دولتی و خصوصی صنعت گردشگری از 29 استان کشور به جز تهران و قزوین در قالب 45 غرفه بزرگ در داخل ساختمان نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم و تعدادی غرفه نیز زیادی در خارج از این فضا شرکت دارند.

مهران حسنی معاون گردشگری مازندران، معرفی جاذبه های کوهستانی، جنگلی، دریایی و تاریخی مازندران را هدف اصلی حضور در این نمایشگاه برشمرد و اظهار داشت: جاذبه های پایتخت طبیعت ایران - مازندران را برای بازدیدکنندگان در قشم تشریح خواهیم کرد.

گفتنی است جامعه هتل‌داران و جوامع مرتبط با صنعت گردشگری و کشور «عمان» نیز به عنوان یکی از بازارهای هدف ایران در این نمایشگاه حضور دارند.

برگزاری نمایشگاه و غرفه‌های صنایع دستی و نمایش زندگی مردم و عشایر، حضور 7 گروه موسیقی محلی از سراسر کشور و دو گروه موسیقی محلی از منطقه قشم از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه می باشد.

«نخستین نمایشگاه سراسری گردشگری و هتل‌داری و صنایع وابسته جزیره قشم» از عصر امروز چهارشنبه 23 دی ماه به مدت 4 روز تا آخرین دقایق 26 دی ماه در نمایشگاه بین المللی قشم برپاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار