مدیرکل مدارس غیردولتی:

با ورود مدارس غیردولتی به عرصه آموزش، سطح کیفی آموزش ارتقا یافته است

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش بابیان این که تدوین اهداف و ایجاد باور بعنوان مهمترین عامل تاثیرگذار دراجرای برنامه ها محسوب می شود، گفت: با ورود مدارس غیردولتی به عرصه آموزش، سطح کیفی فرآیند آموزش ارتقا یافته است.

کد مطلب: ۴۴۸۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، مجتبی زینی وند در گردهمایی موسسان مدارس غیردولتی استان گیلان در بندرانزلی با تاکید بر اینکه مهمترین سیاست دولت تدبیر و امید، تمرکز زدایی و توسعه مشارکت های مردمی است، افزود: استفاده از ظرفیت و پتانسیل مردمی و ورود آنها به عرصه آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: باورمان این است که موسسان مدارس غیردولتی، حضور در این عرصه را بعنوان باقیات الصالحات خود می دانند.
زینی وند بیان کرد: با ورود مدارس غیردولتی به آموزش و پرورش، سطح کیفی آموزش ارتقاء یافته و با ایجاد رقابت بین مدارس دولتی و غیردولتی، سطح کیفی آموزش نیز بطور محسوسی بالا رفته است.
مدیرکل توسعه مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 90درصد از بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود، افزود: اساس نامه صندوق حمایت ار مدارس غیردولتی و همچنین آیین نامه حقوق و دستمزد برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.
زینی وند با تاکید براینکه سازمان مدارس غیردولتی کمترین چالش را در استان گیلان دارد، اظهار کرد: درصدد رفع مشکل آن دسته از مدارس غیردولتی هستیم که بصورت استیجاری فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه اولیای دانش آموزان با فرستادن فرزندانشان به مدارس غیردولتی انتظار ویژه ای دارند، تاکید کرد: با توجه به بالابودن هزینه های مدارس غیردولتی، اولیای دانش آموزان نیز انتظار دارند این مدارس با مدارس دولتی تفاوت محسوسی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار