به مناسبت هفته گزینش صورت گرفت؛

دیدار اعضای بسیج فرهنگیان استان با مدیر هسته گزینش آذربایجان غربی

رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا به همراه مدیر کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر ( عج) آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی به همراه کارشناسان این سازمان به مناسبت هفته گزینش با مدیر و کارشناسان هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار کردند.

کد مطلب: ۴۴۶۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، سرهنگ خلیل نژاد رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا به همراه عباس زاده مدیر کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر ( عج) آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی به همراه کارشناسان این سازمان به مناسبت هفته گزینش با مدیر و کارشناسان هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی دیدار کردند.


رییس سازمان دانش آموزی استان به همراه جمعی از کارشناسان و خبرنگاران خبرگزاری پانا با حضور در دفتر مدیریت هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان غربی با وی و کارشناسان این مجموعه دیدار کرده و هفته گزینش را تبریک عرض نمودند.


رییس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر ( عج) آموزش و پرورش در این دیدار با اشاره به اهمیت وجود نهادی با ویژگی های هسته گزینش در داخل جامعه عظیم آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش زیربنای توسعه کشور است و معلمین ستون اصلی این بخش هستند ، ورودی این معلمین به سازمان آموزش و پرورش از طریق بخش گزینش انجام می شود و همین موضوع باعث می شود حساسیت و اهمیت نقش گزینش در ادارات به خوبی احساس ‌شود .


حسین عباس زاده اضافه کرد: ورود ضابطه مند افراد و قضاوت عادلانه در مورد کسانی که قصد ورود به نظام تعلیم و تربیت دارند از ویژگی های گزینش است که مجموعه مدیریتی و کارشناسی آن در استان در دست افرادی خدوم و عادل است.


وی گفت: شاخصه بسیجی بودن می تواند یکی از مهترین ملاک های انتخاب اصلح برای ورود به عرصه تعلیم و تربیت قرار گیرد و در این راستا گزینش می تواند بهترین مروج فرهنگ بسیجی در بین فرهنگیان باشد.


رضا خلیل نژاد رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این دیدار به اهمیت ارتباط بسیج با گزینش اشاره کرد و گفت: مجموعه بسیج و بخصوص بسیج فرهنگیان می تواند در گزینش ورودی های آموزش و پرورش همراه خوبی برای آموزش و پرورش باشد که این تعامل مهم در استان آذربایجان غربی به خوبی در حال اجرا است.


مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذرباجان غربی نیز در این دیدار به سابقه و دیرینه هسته گزینش در نظام اشاره کرد و گفت: مجموعه مقدس گزینش از جمله برکات و یادگارهای ارزنده بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشدکه بر اساس فرمان مبارک ایشان در 15 دیماه سال 61 بنیان گذاشته شدوتا کنون منشاء خدمات ارزنده ای در شایسته گزینی نیروی انسانی گردیده است .


غلامرضا خضرلو اضافه کرد: نگاه به گزینش نیروی انسانی در آموزش و پرورش نگاهی ضروری و شایسته است لذا یکی از سرمایه های مهم هر سازمانی نیروی انسانی آن است که به ویژه در شرایط کنونی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیز نقش فراوانی در تعالی و پیشرفت آن سازمان دارد وبه لحاظ وجود این ویژ گی مهم است که گزینش آموزش وپرورش اهمیت و جایگاه خاص خود را دارد .


خضرلو ضمن تشکر از حضور مجموعه سازمان دانش آموزی در هسته گزینش آموزش و پرورش استان گفت: سازمان دانش آموزی نیز یکی از نهاد های اجتماع محور آموزش و پرورش است که می تواند در تربیت نیروهای مخلص و نظام مند همراه بسیار خوبی برای گزینشگران باشد.

و همچنین رییس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدا ، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذرباجان غربی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان حضرت ولیعصر ( عج) آموزش و پرورش و رییس سازمان دانش آموزی با حضور در مزار شهدا با ارمان های آن بزرگواران تجدیده میثاق کرده و یاد و خاطره شهیدان 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار