صادق خرازی: آرمان ما داشتن مجلسی قدرتمند است

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: آرمان اصلاحات و حزب ما در آن است که مجلسی قدرتمند با آرمانهای مناسب داشته باشیم.

کد مطلب: ۴۴۶۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، سید محمد صادق خرازی سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه در بهشهر با عنوان نقش انتخابات در توسعه، افزود: ما نیازمند دقت در تمام اصول و موازین خود هستیم و باید بدانیم مردم انتخاب خود را به راحتی انجام می دهند و با ما عقد اخوت نبستند.
وی با بیان اینکه انتخابات در شهرهای بزرگ و کوچک متفاوت است افزود: عناصر شهرهای کوچک ماهیت متفاوت دارند و طایفه ای و خانوادگی انتخابات برگزار می شود.
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: توسعه، عدالت، آزادی، دموکراسی و پیشرفت شعار ملت ایران در دو قرن گذشته است که باید عملیاتی شود و حزب ندای ایرانیان هم با توجه به نوپا بودن در حال همه گیر شدن است و پتانسیل خوبی داریم و می خواهیم نمایندگانی معرفی کنیم که نماد اصلاح طلبی باشند.
خرازی با بیان اینکه سهم بندی بانوان در مجلس را قبول ندارم، یادآور شد: سهم عمده ای از جامعه متعلق به بانوان است و باید تاثیرگذار باشند.
وی اضافه کرد: دموکراسی حق اکثریت نیست بلکه باید حق اقلیت را به رسمیت بشناسیم و در غیر آن آغاز استبداد سیاسی است.
وی گفت: ما در آغاز جنبش خود و با توجه به گام های محسوس باید برنامه ریزی ها را تقویت کنیم و به جای جدول بندی صوری باید ضرورت کشور در نظر گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار