برگزاری مانور آموزشی خروج اضطراری و مسمومیت غذایی

این مانور به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله و هفته کاهش اثرات بلایایی طبیعی، راس ساعت 11:30 با به صدا درآمدن آژیر خطر در ساختمان شماره 1 و 2 گاز زنجان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۴۵۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از زنجان، رئیس روابط عمومی شركت گاز استان زنجان با اشاره به اینكه كاركنان این شركت با خروج از پله ها و تجمع در حیاط ساختمان؛ به تمرین این مانور پرداختند، افزود: ایجاد آمادگی بین كاركنان در برابر زلزله، ارائه آگاهی لازم درباره حمل مصدومان احتمالی، نحوه اطفای حریق، واکنش مناسب به هنگام مسمویت غذایی همگانی و شناسایی امکانات درمانی موجود؛ از جمله اهداف برگزاری این مانور بوده است.

نادر رابطی با بیان اینكه امور HSE با هماهنگی امور بهره برداری، اقدام به برگزاری این مانور كرده است، به ضرورت آموزش خروج اضطراری در ادارات اشاره و خاطر نشان كرد: با توجه به اینكه احتمال وقوع زلزله در ساعات كار اداری بسیار زیاد است، اگر كاركنان ادارات آموزش های لازم را در این خصوص دیده باشند، می توانند كمك زیادی به خود و دیگران به هنگام بروز حوادث نمایند.

وی با اشاره به اینكه حادثه خبر نمی كند و اگر هنگام بروز حوادث از آمادگی برخوردار نباشیم مشكلات عدیده ای برای تخلیه ساختمان ها به وجود می آید، اظهار داشت: به دلیل اینكه تخلیه ساختمان های چند طبقه، هنگام بروز حادثه كار بسیار مشكلی است، ساختمان های اداری شركت گاز استان؛ برای اجرای این مانور در نظر گرفته شد كه با همكاری خوب كاركنان، این مانور با موفقیت به پایان رسید.

رابطی افزود: آموزش های لازم باید به كاركنان ادارات داده شود و تیم های ویژه از خود كاركنان سازمان تشكیل گردد تا در زمان بروز حادثه بتوانیم كمترین خسارات جانی را داشته باشیم.

گفتنی است، در پایان مانور آموزشی خروج اضطراری و مسمومیت غذایی، كاركنان شركت گاز استان زنجان با گرفتن عكس یادگاری، این روز به یادماندنی را در اذهان خود به ثبت رساندند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار