مراسم تجلیل از رانندگان سرویس های دانش آموزی درسبزوار برگزار شد

معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: صفات و گفتمان شما رانندگان سرویس های دانش اموزی تاثیر مستقیم بر رفتاردانش آموزان خواهد داشت .

کد مطلب: ۴۴۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،معاون مدیر كل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: صفات و گفمتان شما رانندگان سرویس های دانش اموزی تاثیر مستقیم بر رفتاردانش آموزان خواهد داشت .

مرتضی بینش در مراسم تجلیل از رانندگان برتر سرویس های دانش آموزی كه به همت شركت حمل و نقل پارس شتاب اسرار برگزار شده بود با تاكید بر این موضوع گفت: رانندگان می توانند در نقش معلم و مربی آموزش های خوبی در حین نقل و انتقال دانش آموزان به آنان رائه دهند.
وی خاطر نشان كرد: قطعا آموزش های غیر رسمی می تواند تاثیر گذاری بیشتری بر دانش آموزان داشته باشد .
وی تصریح كرد: هنر تعلیم و تربیت فرصتی است كه همه اقشا می توانند در آموزش فرزندان این مرز و بوم نقش خود را ایفا نمایند.
وی ادامه داد: رانندگان سرویس دانش اموزی در عین حال كه اقتدار و جدیت دارند بایدروابط انسانی و عاطفی خوبی با دانش آموزان نیز برقرار كنند.
معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش وپرورش سبزوار نیز در سخنانی توجه رانندگان را به وضعیت ظاهری خود و خودروهایشان مورد تاكید قرار دادو گفت: نیاز امروز جامعه به تعامل و همراهی همه اقشار جامعه وابسته است .
حسن محرابی ادامه داد: همیشه دغدغه سرویس دانش آموزی توسط والدین وجود داشته كه این موضوع مدنظرما نیز هست .
در ادامه این مراسم نیز حسین زاده كارشناس انجمن اولیا و مربیان اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در سخنانی از برگزاری این همایش تقدیر از رانندگان برتر در سبزوار تقدیر كرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار