تجلیل از برگزیدگان مسابقه فیلم و عکس محرم در گناباد

درایین اختتامیه جنشواره فیلم وعکس محرم از 30 نفر برگزیده این مسابقه در بخش فیلم و عکس در کانون شهید بهشتی گناباد تجلیل شد.

کد مطلب: ۴۴۰۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خراسان رضوی، آیین اختتامیه جنشواره فیلم عکس محرم با عنوان نقش کودکان و نوجوانان در محرم(ریشه در عمق) با حضور مسئولین آموزش و پرورش ومسئول انچمن سینمای جوان گناباد در کانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی برگزار شد.
رئیس آموزش و پرورش گناباد در ابتدای جلسه به پرورش مهارتهای دانش آموزان در مدارس اشاره کرد و افزود باید استعدادهای هنری دانش آموزان به عنوان یک ظرفیت شاخص تقویت شود تا در اینده به عنوان ظرفیت شغلی برای دانش آموزان محسوب شود.
در ادامه معاون پرورشی وتربیت بدنی پیرامون جشنواره عکس و فیلم محرم گفت: این جشنواره با هدف نقش کودکان و نوجوانان در محرم و شناسایی استعدادهاو ظرفیت عکاسی دانش آموزان با همکاری انجمن سینمای جوان، سازمان دانش آموزی، وانجمن هنری کانونهای شهید بهشتی و نرگس برگزار شد.
غلامرضا سالاری افزود: 930 قطعه عکس و 8 حلقه فیلم به دبیرخانه جشنواره رسید که بعد از داوری و بررسی آثار در بخش عکس و فیلم از 30 نفر برگزیده با اهداء لوح تقدیر و جایزه تجلیل شذ
در ادامه جلسه ریس انجمن سینمای جوان گناباد پیرامون نکات فنی عکاسی و فیلم سازی مطالبی بیان نمود از عکسهای برگزیده در کانون شهید بهشتی نمایشگاهی بر پا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار