به همت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خورستان آغاز شد:

پودمان آموزشی روش‌های تفکر خلاق در کانون اهواز برگزارشد

پودمان آموزشی «روش‌های تفکر خلاق در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با حضور 30 مربی مسئول مراکز کانون استان خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۴۴۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، پودمان آموزشی «روش‌های تفکر خلاق در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، با حضور 30 مربی مسئول مراکز کانون استان خوزستان در اهواز آغاز به کار کرد.

این دوره آموزش 2 روزه، که به‌صورت نظری اجرا خواهد شد 2 و 3 دی‌ماه سال جاری، در دو تایم صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر از ساعت 14 تا 18 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز برگزار می‌شود.
از سوی برگزارکنندگان این پودمان «مفهوم خلاقیت، موانع ذهنی تفکر خلاق و روش‌های غلبه بر آن، ارائه راهکارهای خلاقانه در پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی هنری کانون و روش‌های حل خلاقانه مسئله» اهداف این آموزش و فواید تفکر خلاق و مهارت‌های حل خلاقانه‌ی مسئله، چگونگی ایجاد و توسعه الگوی تمایلات تفکری، ارتباطات و حل خلاقانه مسئله و زمان بهره‌گیری از حل خلاقانه‌ی مسئله و چگونگی حل تحلیلی محتوی این دوره معرفی شده است.
بر اساس این گزارش مسئولیت آموزش این دوره‌ی آموزشی به مسعود صفایی مقدم دکترای علوم تربیتی و عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز واگذارشده است.
گفتنی است: مربیان شرکت‌کننده در این پودمان 16 ساعته در صورت قبولی در امتحان پایان دوره و کسب نمره قبولی از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار