مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل:

رادار هواشناسی اردبیل ۸۵ درصد از جغرافیای استان را پوشش می‌دهد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در صورت تأمین اعتبار سالن مدیریت بحران و حوادث غیرمترقبه در این استان احداث می‌شود.

کد مطلب: ۴۳۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

علی اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پانا با بیان اینکه سالن مونیتورنیگ مدیریت بحران دو سال است درخواست شده و تأمین اعتبار نمی‌شود، اضافه کرد: ما ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری درخواست کردیم که در صورت تأمین این سالن را احداث خواهیم کرد.

وی افزود: این سالن می تواند زمینه ساز وحدت فرماندهی در عملیات امداد و نجات باشد و بعد از احداث مدیران دستگاه های متولی در هنگام بروز حادثه در سالن مستقر شده و نسبت به هدایت عملیات اقدام می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار تاکید کرد: به عنوان مثال لازم نیست استاندار برای مدیریت حادثه به محل حادثه مراجعه کند و از همین سالن می تواند دستورات لازم برای کنترل شرایط بحرانی را صادر کند.

اسلامی با تاکید به اینکه در سالن مدیریت بحران می توان تصاویری از حادثه را مشاهده کرد و در همان لحظه برای مدیریت تصمیم گیری کرد، افزود: در حال حاضر سالن مونیتورینگ به صورت جزئی تر در مدیریت انتظامی و امنیتی استانداری دایر است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این جاده ها و محورهای مواصلاتی از طریق دوربین های تصویری نظارت می‌شود و با در نظر داریم بعد از ایجاد سالن مدیریت بحران دو دوربین سیار در استان برای تصویر برداری از حادثه فعال کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استاندار محل استقرار این دو دوربین را مشگین شهر و خلخال عنوان کرد و متذکر شد: دوربین های سیار خواهند توانست در محل حادثه مستقر شده و تصاویر لازم را دریافت و با سالن مدیریت بحران ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار