با حضور امام جمعه جوادآباد:

برگزاری مراسم تجلیل ازکارگران شهرداری جوادآباد

کارگران زحمتکش و خدوم شهرداری جوادآباد توسط امام جمعه و سرپرست شهراری جوادآباد مورد تجلیل قرار گرفتند.

کد مطلب: ۴۳۸۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، جعفر اردستانی و سعید لشکری از کارگران زحمتکش و خدوم شهرداری جوادآباد مورد تجلیل قرار گرفتند.

به پاس زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ دو تن از کارگران زحمتکش شهرداری با تقدیم لوح سپاس و هدایا از دو نفر از کارگران شهرداری جوادآباد تجلیل شد.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه بخش جوادآباد، حمید دانائی‌فرد سرپرست شهرداری جوادآباد و عبدالعظیم اردستانی رئیس شورای اسلامی شهر جوادآباد از جعفر اردستانی و سعید لشکری تجلیل کردند.

سرپرست شهرداری جوادآباد طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کلیه پرسنل به ویژه پرسنل کارگری شهرداری طی یک ماه اخیر، برای تمام خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت از خداوند متعال خواستار شد.

حمید دانایی‌فرد گفت: این شهرداری در نظر دارد در طی هر ماه دو نفر از پرسنل را با عنوان پرسنل نمونه شهری انتخاب و به پاس زحماتشان تقدیر و تشکر کند.

وی افزود: هدف از این برنامه ایجاد انگیزه، تشویق و ترغیب در میان پرسنل جهت پیشرفت کارهای عمرانی و خدماتی در سطح شهر است و این برنامه با همکاری اعضای شورای اسلامی شهر جوادآباد اجرا می‌شود.

/خبرنگار: فاطمه رستمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار