استاندار مرکزی:

دولت انتقاد را به رسمیت می شناسد

استاندار مرکزی گفت: دولت تدبیر و امید انتقاد را به رسمیت می شناسد و همه باید در راستای توسعه هر چه بیشتر و حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

کد مطلب: ۴۳۷۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی، افزود: موفقیت های کشور را نباید نادیده گرفت اما متأسفانه منتقدان دولت در مسیر انتقاد نیستند و بحث آنها انتقاد نیست، بلکه به دنبال پیدا کردن یک سوژه هستند.

وی ادامه داد: مشکلات با شعار و داد کشیدن سر دولت حل نمی شود، بلکه با اقدام های درست دولت و ارکان های مختلف، موضوعات و مسائل قابل حل شدن است.

استاندار مرکزی اظهار داشت: جمهوری اسلامی برای اینکه الگوی بشریت باشد باید یک کارنامه موفق داشته باشد، همانطور که تاکنون این کارنامه را به دست آورده است، از این به بعد نیز تمام مدیران باید تلاش کنند تا در هر پست و مقامی که هستند یک کارنامه درخشان از خود باقی گذارند.

زمانی قمی بیان کرد: بیان کردن عملکرد دولت هیچ گناهی ندارد، مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی کارهای صورت گرفته در دولت را اعلام کنند اما از دادن وعده بپرهیزند و در این راستا زمانی که هر کار را به سرانجام رساندند، اطلاع رسانی کنند.

وی ابراز داشت: گفتن افزایش تولید گندم از زیر 5 میلیون تن به بالای 8 میلیون تن در زمان خشکسالی و سایر مشکلات هیچ اشکالی ندارد.

استاندار مرکزی اضافه کرد: هیات های اجرایی و بازرسی برای انتخابات شکل گرفته و در تمامی شهرستان ها فعالیت کاری خود را آغاز کرده اند.

زمانی قمی گفت: تأکید ویژه می شود که در عرصه برگزاری انتخابات به جز اجرای قانون، کاری دیگری انجام نشود و به چیزهای دیگر حتی فکر هم نشود.

وی افزود: در خصوص برگزاری انتخابات اگر خلاف قوانین در هر جا و از سوی هر فرد دیده شد، حتماً شواهد، مدارک و قرائن را مستند سازی کنید و در این راستا باید توجه ویژه داشته باشید هر جا حقوقی از کسی ضایع شود، ساکت نمی نشینیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: ستاد دهه فجر در استان مرکزی تشکیل شده و پیگیری های لازم در دست اجرا است و دستگاه های اجرایی باید در این راستا با انگیزه وارد شوند.

زمانی قمی بیان کرد: هیچ طرحی بدون هماهنگی با استانداری مرکزی و قبل از دهه فجر نباید به بهره برداری برسد و در این خصوص اگر در پروژه های دستگاه های اجرایی رنگ و بوی سیاسی احساس کنیم، هیچ ملاحظه ای لحاظ نمی شود و با خاطیان امر برخورد قاطع خواهد شد.

وی با بیان اینکه وضعیت بازار تاریخی اراک بررسی و بنای آن باید حفظ شود، ابراز داشت: مرمت و بازسازی این بنای با ارزش تاریخی بسیار ضروری است و باید در اسرع وقت انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار