با حضور مسئولان آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

آیین تجلیل از کیور احلال زهی دانش آموز پژوهنده برتر کشوری برگزار شد

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با کیور احلال زهی ، دانش آموز پژوهنده برتر کشوری دیدار و گفت و گو نمود .

کد مطلب: ۴۳۷۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان ، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان . بلوچستان در آیین تجلیل از دانش اموز پژوهنده کشوری اظهار کرد : آینده بسیار روشنی برای این دانش آموز که با نگاه دقیق به پیرامونش موجب افتخارآفرینی شده است را می توان در نظر داشت .

وی افزود : کیور احلال زهی مایه افتخار ایران، سیستان و بلوچستان و سراوان است و این دانش آموز نخبه به طور قطع می تواند به دانشمند نام آوری تبدیل شود اگر تلاش و خود باوری را سرلوحه کار خود کند .

علیرضا نخعی خاطرنشان کرد : شهرستان سراوان با موفقیت های چشم گیری که در کنکور سراسری امسال کسب کرد به نوعی که یک سوم رتبه های زیر هزار استان را به خود اختصاص داده بود این موضوع را نشان داد که پتانسیل های زیادی در این منطقه وجود دارد .

وی گفت : دست یافتن به طرح و ایده ای نو نیازمند فراهم بودن بستری مناسب در خانواده است و آنچه که در ذهن کیور می چرخد محصول آماده بودن این بستر از سوی خانواده وی است .

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد : هر دانش آموزی می تواند مانند کیور طرح های خوبی ارائه دهد به شرط آنکه تفکر ، تلاش ، استفاده از اندیشه و نظرات دیگران ، مطالعه و همراهی سایرین را با خود داشته باشد .

وی بیان کرد: این دانش آموز با افق و نگاهی که دارد می تواند یک الگو برای سایر بچه ها باشد که امیدواریم همه دانش آموزان با این دید به مسائل نگاه کنند و موفقیت های بیشتری را در آینده شاهد باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار