معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

ثبت 36 موقوفه همزمان با هفته وقف در آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از ثبت 36 موقوفه همزمان با هفته وقف در آذربایجان غربی خبر داد.

کد مطلب: ۴۳۶۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، همایش یاوران وقف و همایش وقف و رسانه به صورت همزمان با حضور اصحاب رسانه، خیرین، متولیان و واقفان خیراندیش کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام عیسی برادری، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در این همایش اظهار کرد: باید عملکرد اوقاف و امور خیریه را آنگونه که شایسته این سازمان مذهبی و اعتقادی است، تبیین کرد.

وی از صدا و سیمای استان و اصحاب رسانه به علت ایجاد موج خبری در هفته وقف تشکر کرد و گفت: برنامه های هفته اوقاف فقط به 18 تا 24 آذرماه خلاصه نشده است، از یک ماه قبل تمهیدات لازم برای فعالیت های شاخص در این هفته آغاز شده بود و تا چند روز آتی نیز برنامه های شاخصی در شهرستانها اجرا می شود.

حجت الاسلام برادری به تشریح برنامه های هفته وقف پرداخت و گفت: برای نخستین بار در استان، مدیرکل و معاونین اداره کل اوقاف با حضور در مصلای امام خمینی (ره)، پیش از خطبه های نماز جمعه به سؤالات شرعی و حقوقی مردم در حوزه وقف پاسخ دادند.

وی در ادامه به افزایش آمار موقوفات استان در هفته وقف اشاره و خاطرنشان کرد: تا پایان سالجاری باید 140 وقف جدید به ثبت می رسید که خوشبختانه با تلاش همکاران و اجرای برنامه های تبلیغی ترویجی این آمار تا به امروز کامل محقق شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اضافه کرد: تا پیش از هفته وقف 104 موقوفه به ثبت رسیده بود که این آمار در هفته وقف به 140 موقوفه رسید و امیدواریم تا پایان سالجاری بیش از 160 موقوفه به ثبت برسد.

در این همایش حجت الاسلام ناصر جوانبخت، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، مجرد، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی و همچنین معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ارومیه سخنرانی کرد.

تجلیل از فعالان رسانه ای عرصه وقف و خیرین و یاوران وقف پایان بخش همایش استانی وقف و رسانه و یاوران وقف بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار