رییس پلیس پاکدشت:

۲۴ قهوه خانه سنتی غیرمجاز و متخلف در پاکدشت پلمپ شد

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: در اجرای این طرح، ماموران پلیس اطلاعات و اماکن در بازدید از قهوه خانه ها، ۲۴ قهوه خانه سنتی غیرمجاز و متخلف در پاکدشت را پلمپ کردند.

کد مطلب: ۴۳۶۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده انتظامی پاکدشت، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده، جرم خیز و برخورد با قلیان سراها و واحدهای غیرمجاز صنفی و متخلف در پاکدشت از ابتدای سال ۹۴ آغاز شده است .

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح، ماموران پلیس اطلاعات و اماکن در بازدید از قهوه خانه ها، ۲۴ قهوه خانه سنتی غیرمجاز و متخلف در پاکدشت را پلمپ کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: تنها آن هایی که منافع شخصی شان در این کار است از قلیان راضی هستند وگرنه اکثر مردم ناراضی اند و هدف ما رضایت عموم مردم است .

این مقام انتظامی اضافه کرد: قهوه خانه های پلمپ شده علاوه بر تبدیل شدن به پاتوق، موجب نارضایتی شهروندان پاکدشتی شده بود .

رییس پلیس شهرستان پاکدشت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند به هر نحوی آسایش شهروندان را سلب نمایند برخورد قانونی و جدی خواهد کرد، گفت: اجرای این طرح ها با تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر خواهد بود و همشهریان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با سامانه ۱۱۰ تماس حاصل نمایند .

سرهنگ آدینه وند مشارکت تمامی ارگان های مسئول اعم از بهداشت، اصناف، شهرداری و… را در برچیده شدن بساط قلیان از سطح شهر ضروری دانست .

/خبرنگار: سیما قربانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار