برگزاری دومین نشست مشترك مدیر كل با پیمانكاران اداره كل راه و شهرسازی

مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی براستفاده حداكثری از دستگاههای پیمانكاران در امر برف وربی و بازگشایی راههای مواصلاتی و روستایی استان تاكید كرد .

کد مطلب: ۴۳۶۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، دومین نشست مشترك داریوش نصر مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با حضور مدیران حراست ،راهداری،ساخت و توسعه و فنی و اجرایی و جمعی از پیمانكاران در سالن اجتماعات اداره كل برگزار شد.

داریوش نصر گفت :این اداره كل با تعداد 454 دستگاه ماشین آلات راهداری در اجرای طرح زمستانی آماده برف روبی و بازگشایی راههای مواصلاتی و روستایی میباشند و در این زمینه از پیمانكارانی كه تمایل داشته باشند تا اداره كل از امكانات و ماشین آلات سنگین آنها در امر برف روبی استفاده كند می توانند با مدیریت راهداری هماهنگ شده و در قالب قرارداد و صورتجلسه تنظیم خواهد شد.

وی خاطر نشان كرد : این ارتباط دوسویه هم به نفع اداره كل و هم به نفع پیمانكار خواهد بود .

مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خاطر نشان كرد : اداره كل راه و شهرسازی مثلثی سه وجهی است در مرحله اول اداره كل ، در مرحله دوم پیمانكار و در مرحله سوم نیز مشاورین هستند كه هر یك از عناصر این مثلث جداگانه عمل كنند ضرر و زیان های زیادی در پی خواهد داشت .

وی اظهار كرد :مشكل مطالبات پیمانكاران برطرف شده و در حال حاضر ثبت سامانه می شود و در قالب صندوق خزانه پرداخت خواهد شد .

در این جلسه مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی بر تحویل موقت و تحویل قطعی پروژه های اجرایی ، اخلاق حرفه ای ، ارتباط دوسویه پیمانكاران با اداره كل ، فرآیندی شدن انتخاب پیمانكاران ، عدالت و انصاف در پرداخت مطالبات و تنظیم قراردادها ، پیشبرد اهداف سازمانی ، عدم مداخله پیمانكاران در امورات همدیگر ، شفاف سازی برگزاری و تنظیم مناقصات و تشریفات تاكید كرد .

در ادامه این نشست پیمانكاران مشكلات و مسائل پیرامون پروژه های راهسازی و راهداری را مطرح كردند و مدیر كل راه و شهرسازی آذربایجان غربی نسبت به كاستن دغدغه های مالی پیمانكاران قول مساعد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار