زن امروز معمار اقتصاد خانواده است

عضو هیات نمایندگان اتاق ارومیه گفت: زن امروز با زن دیروز متفاوت است و زن امروز معمار اقتصاد خانواده است.

کد مطلب: ۴۳۲۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی ، فاطمه قنبرپور در نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین که به منظور تشکیل انجمن زنان کارآفرین و بازرگان برای نخستین بار در آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار داشت : زن امروز با زن دیروز متفاوت است، بانوی امروز برای خود دارای جایگاه ویژه ای می باشد، او می تواند در نقش یک وکیل، در نقش پزشکی حاذق، پرستاری مهربان و مهندسی که قادر است آسمان خراش بسازد. زن امروز معمار اقتصاد خانواده است. قنبر پور در ادامه افزود : تشکیل و راه اندازی انجمن بانوان کارآفرین می تواند در ساماندهی فعالیت آنها مثمر ثمر باشد.


رئیس کمیسیون بازرگانی و حمل و نقل اتاق ارومیه با بیان اینکه با تشکیل انجمن زنان کارآفرین در استان بخش مهمی از دغدغه های این قشر کاهش می یابد تصریح کرد : زنان جامعه ما با وجود اینکه نیمی از جمعیت کشور را شامل می شوند و همپای مردان در اقتصاد استان و خانواده نقش ایفا می کنند ولی متاسفانه با گذر زمان صدای این قشر به عنوان معماران خانواده به گوش جامعه نرسیده و روز به روز شاهد بی عدالتی در خصوص زنان هستیم.


مشاور بازرگانی و حمل و نقل استاندار آذربایجان غربی ، تشکیل انجمن زنان کارآفرین را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: با خرد جمعی و حرکت گروهی می توانیم بی عدالتی زنان را به گوش دولتمردان برسانیم و بگوییم که ما هم هستیم و نقشی در اقتصاد جامعه داریم.


عضو کمیسیون لجستیک و گمرک اتاق ایران، تصریح کرد: انجمن زنان کارآفرین و بازرگان با هدف کمک به اقتصاد مقاومتی، بهبود سیاست‌های حمایت از زنان کارآفرین، فراهم ساختن زمینه‌های لازم برای پرورش ایده‌های خلاق بانوان کارآفرین، ایجاد پیوند منطقی و مناسب میان کارآفرینان، دولت و مسیرگشایی برای سرمایه گذاری به همت اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه و اداره کل امور بانوان استانداری تشکیل می شود.


وی خاطر نشان کرد: زنان کار آفرین به اقتضای قابلیت های کارآفرینی، زنان خلاق و نوآور محسوب می شوند و بدون تردید بانوان کارآفرین بخشی از مهمترین سرمایه بالقوه استان آذربایجان غربی برای شکوفائی اقتصادی و توسعه ی همه جانبه استان محسوب می شوند و برای اینکه بتوانیم توسعه اقتصادی و عدالت اجتماعی را در جامعه حاکم کنیم، باید زن را به عنوان یک نیروی فعال و سازنده ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار