فرماندار مسجدسلیمان:

هدف اصلی دولت فراهم نمودن زیر ساخت جهت حضور بخش های تعاونی و خصوصی است

نشست هماهنگی اجرای دستورالعمل مبادلات مرزی فعالین اقتصادی وفرمانداران شهرستان های مسجدسلیمان،اندیكا و لالی در فرمانداری آبادان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۹۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان: نشست هماهنگی اجرای دستورالعمل استاندار مبنی بر توسعه مبادلات مرزی در سراسر استان با حضور فرمانداران و فعالین اقتصادی سه شهرستان مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در فرمانداری آبادان با حضور فرماندار آبادان همچنین نمایندگان بازارچه مرزی و گمرکات آبادان برگزار و در این جلسه نحوه اجرای دستورالعمل به بحث گذاشته شد.

علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در سخنانی اظهار داشت: از این فرصت به دست آمده که حاصل تلاش های استاندار محترم و تیم اقتصادی ایشان است باید حداکثر بهره برداری شود که با اجرای آن شهرستان ها رونق خواهند گرفت.

وی همچنین خواستار راه اندازی میز اقتصادی در مسجدسلیمان، لالی و اندیکا در مرز به عنوان رابط این سه شهرستان شد و گفت: معاونین اقتصادی مرز، زمینه را جهت استفاده از مرز در حوزه صادرات و واردات فراهم نمایند.

فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: هدف اصلی دولت فراهم نمودن زیر ساخت جهت حضور بخش های تعاونی و خصوصی است و در خدمات دخالت نمی کند. بر اساس این دستورالعمل واردات و صادرات از معافیت های گمرکی ۵۰ تا ۱۰۰ درصد برخوردار خواهند شد.

در این سفر علاوه بر فرمانداران لالی و اندیکا تعدادی از معاونین اقتصادی سه شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار