در گردهمایی معاونان پرورشی نواحی پنجگانه تبریز تاکید شد:

تمام فعالیت ها باید معطوف به پرورش دانش آموزان باشد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز گفت: غایت آموزش، پرورش است و تمام فعالیت ها باید معطوف به پرورش و تربیت دانش آموزان باشد.

کد مطلب: ۴۲۸۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، بهروز اصغری اردلانی در این گردهمایی ضمن تبریک هفته بسیج ، تشکل بسیج را برکتی برای انقلاب دانست و گفت : امنیت پایدار در کشورمان با توجه به ناامنی کشورهای منطقه مرهون جان فشانی های شهدای انقلاب و بسیجیان جان بر کف می باشد .

اصغری ارلانی ترغیب دانش آموزان به نماز و ترویج فرهنگ نمازخوانی را یکی از رسالت های خطیر کارکنان حوزه پرورشی دانست و گفت : با برنامه ریزی های انجام گرفته مقرر گردیده است همکارانی که از مدارس بازدید می نمایند یا در مدارس حضور می یابند در نماز جماعت بچه ها شرکت کنند چرا که فرهنگ سازی در این مقوله یکی از عوامل جذب دانش آموزان به این فریضه بوده و دانش آموزان با دیدن عوامل آموزشگاه با اشتیاق در نماز جماعت حضور می یابند .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز با انتقاد از خانواده هایی که از روی جهل و تربیت نادرست فرزندان فرهنگ غربی را تعلیم می دهند افزود : مربیان تربیتی در سنگرهای تعلیم و تربیت وظیفه سنگینی دارند و وظیفه دارند با این فرهنگ شوم مقابله کنند .

بهروز اصغری اردلانی اذعان داشت : دانش آموزان امانتی در دستان ما هستند و ما باید با استفاده از ظرفیت های موجود برای کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی، خلق موقعیت برای تربیت دانش آموزان، دخالت دادن دانش آموزان در فعالیت های گروهی، افزایش فعالیت های اثربخش و تعامل سازنده در تربیت آنان نقش اصلی را ایفا کنیم .

وی ادامه داد :غایت آموزش، پرورش است و تمام فعالیت ها باید معطوف به پرورش و تربیت دانش آموزان باشد و به لحاظ اینکه کارهای پرورشی حالت کلاسیک ندارد کارکنان ستادی و مربیان پرورشی در مدارس با حجم انبوهی از کار مواجه می شوند لذا حضور و مشارکت سایر دبیران در امورات پرورشی مدارس ضروری می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار