موسوی لارگانی در گفت و گو با پانا:

محاسن لایحه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی بیش از معایب آن است

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: به نظر من محاسن لایحه دولت درباره شفاف سازی هزینه های انتخاباتی بیش از معایب آن است و نمایندگان باید عیوب آن را برطرف کنند.

کد مطلب: ۴۲۸۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد

سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا با بیان این مطلب، افزود: لایحه دولت برای شفاف سازی هزینه های انتخاباتی لایحه خوبی است، زیرا هزینه ها اگر شفاف نباشد صاحبان ثروت می توانند، با تطمیع تعدادی از افراد رای مردم را به نفع خود جلب کنند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا این لایحه می تواند تمام مشکلات در این زمینه را برطرف کند، گفت: به طور قطع این لایحه کاستی ها و کمبودهایی دارد، مثلا یکی از مواد این لایحه این است که باید شماره حساب برای انتخابات داده شود که این را یک تخلف می دانیم، زیرا عده ای هستند که در مقابل صهیونیسم در مجلس موضع گرفته اند، حالا اگر یکی از ارگان های وابسته به صهیونیسم به حساب نماینده های ولایی پول بریزد و بعد هم برود گزارش بدهد، نماینده متهم می شود در صورتی که روحش هم از موضوع خبر نداشته.
نماینده مردم فلاورجان افزود: نامزد انتخاباتی تا بتواند فرصت بیابد و از خودش رفع اتهام کند، انتخابات تمام شده و چه بسا آبروی نماینده هم ریخته شده است.
موسوی لارگانی افزود: شفافیت خوب است و باید هر نماینده ای به صورت شفاف مشخص باشد که از کجا پول برای انتخابات هزینه کرده است.
وی افزود: باید تدبیری اندیشیده شود که راهکار حذف رقبا برطرف شود. البته به نظر من محاسن لایحه دولت بیش از معایب آن است و نمایندگان باید عیوب آن را برطرف کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار