فرماندار شهرستان اسلامشهر:

ضرورت فرهنگسازی در خصوص بهینه سازی مصرف آب شرب

فرماندار شهرستان اسلامشهر با اشاره به پایین بودن بهره وری آب در کشورمان ،فرسودگی لوله های انتقال آب ، نبود الگوی مناسب مصرف گفت:بایددر خصوص بهینه سازی مصرف آب شرب از طرق مختلف از جمله: انتشار نشریه و ... فرهنگسازی و اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.

کد مطلب: ۴۲۶۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای استان تهران و به نقل ازروابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر ،امیراله حقیقی که در دیدار با پور رجب مدیرعامل آبفای روستایی استان تهران سخن می گفت با بیان مطلب فوق اظهار کرد: آب موضوع مهم و حیاتی در کشورمان بشمار می رود و در سطح استان تهران باید از نظر کیفیت و کمیت مورد توجه ویژه باشد.
وی در ادامه، با بیان اینکه متاسفانه در سطح استان تهران مباحثی از جمله: فاضلاب شهری، زباله و... تهدیدات منابع آبی بشمار می روند ، افزود: در زمینه کیفیت آب شرب شهرستان نیز اقدامات مناسبی انجام شده و در حال حاضر به لحاظ بهداشتی از شرایط استاندارد و مطلوبی برخوردار است و با این حال باید از طریق فنس کشی در اطراف مخازن، از هرگونه آلودگی احتمالی پیشگیری شود.
حقیقی گفت :کاهش بارندگی ها در سالهای اخیر نیز از نظر کمی در فصل تابستان ما را با کمبود آب مواجه ساخته بود، که با همکاری مسئولان مربوطه به نحوی مطلوب مدیریت شد وبر لزوم اهمیت استفاده از روش های نوین آبیاری در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت، دولت در این حوزه تسهیلات کم بهره ای را برای استفاده کشاورزان اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان ، با اشاره به تلاش های صورت گرفته جهت تعطیلی و مسدود کردن چاههای غیر مجاز شهرستان افزود: تاکید شده، در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز نیز ادارات خدمات رسان تحت هیچ شرایطی به این مراکز خدمات ارائه ندهند.

شایان ذکر است، در این جلسه مصطفی آقاعلیخانی، معاون امور فنی و عمرانی فرماندارشهرستان اسلامشهر و حسینی رییس آبفای روستایی شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار