نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک:

امام حسین (ع) روشنی بخش قلب دلدادگان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: امام حسین (ع) چراغ پرفروغی است که تا ابد روشنی بخش قلب دلدادگان است، چرا که این امام همام تنها متعلق به شیعیان نیست و نمی توان این بزرگوار را به این مذهب و دین محدود کرد.

کد مطلب: ۴۲۴۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، آیت اله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه ستاد برگزاری مراسم اربعین حسینی، افزود: از زمان شهادت امام حسین (ع) تاکنون هزاران دست پلید تلاش کردند تا این چراغ راهنما و نجاتگر را خاموش کنند که خوشبختانه تاکنون هوشیاری شیعیان جلوی اهداف شوم آنها ایستادگی کرده و چنین اجازه ای را به آنها نداده است.

وی ادامه داد: راه امام حسین (ع) کوتاه ترین مسیر برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است که باید از این راه برای رسیدن به سعادت نهایت بهره را برد و برای تداوم آن از همه امکانات به نحو احسن استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اظهار داشت: رژیم بعث صدام در دوران حکومت خود تلاش کرد تا از حضور و پیاده روی زائران به سمت کربلا جلوگیری کند، هر چند که در برهه ای از زمان موفق شد اما پس از سقوط این رژیم حرکت میلیونی مردم در روز اربعین دوباره آغاز شد.

آیت اله دری نجف آبادی بیان کرد: خوشبختانه حرکت میلیونی زائران برای حضور در کربلا در روز اربعین همچون گذشته از رونق خاصی برخوردار شده و مردم عراق نیز موکب های فراوانی را در طول مسیر برای افزایش رفاه و ارائه خدمات به زائران برپا کردند.

وی ابراز داشت: مسئولان برگزاری مراسم نیز علاوه بر اینکه امنیت و ایمنی را در مسیر و در شهر کربلا فراهم می‌کنند، باید احساس آرامش را نیز در مردم و زائران ایجاد نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: بدون شک گروه های تکفیری و داعش در زمان پیاده روی و برگزاری مراسم روز اربعین بیکار نمی ایستند و به اقدامات جنایت کارانه‌ دست خواهند زد.

آیت اله دری نجف آبادی گفت: مسئولان امنیتی باید ضریب هوشیاری خود را چند برابر افزایش دهند چرا که گروه های تکفیری و داعش به دنبال اقدامات خود در پاریس و بیروت، به دنبال آسیب رساندن به شیعیان نیز خواهند بود.

وی با بیان اینکه همه مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مراسم اربعین باید هوشیار بوده و در راستای تأمین امنیت زائران بکوشند، اضافه کرد: اجرای برنامه های روز اربعین باید به دست افراد با کفایت سپرده شود تا با مدیریت و برنامه ریزی دقیق بتوانند از وقوع هرگونه اتفاق و حادثه ای در مراسم بزرگداشت اربعین جلوگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار