مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری:

آزادسازی سوسنگرد از جلوه‌های ویژه دفاع مقدس است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: آزادسازی سوسنگرد از جلوه‌های ویژه دفاع مقدس است.

کد مطلب: ۴۲۴۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا آذربایجان غربی ، عطاپور در جلسه بزرگداشت سالروز شکست محاصره و آزادسازی خرمشهر که در سالن شهید نیکخواه استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: سیاست دولت تدبیر و امید برای گرامیداشت یکی از مهم‌ترین عملیات‌های تاریخ دفاع مقدس حفظ و ارج نهادن به این واقعه تاریخی است.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این سرمایه در پدافند غیرعامل مطرح بوده و به عنوان منشا قدرت نظام جمهوری اسلامی شناخته شده‌است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خاطرنشان کرد: دفاع مقدس از ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی بوده که با همدلی و مشارکت تمام مردم ایران صورت‌گرفته و آنچه که در صحنه دفاع مقدس مشاهده می‌شود تدابیر رهبری انقلاب اسلامی و هماهنگی و همدلی مردم ایران است.

وی با بیان اینکه آزادسازی سوسنگرد از جلوه‌های ویژه دفاع مقدس بوده، افزود: باید یاد و خاطره آزادگان، شهدا و رزمندگان عملیات آزادسازی سوسنگرد و همه کسانی که در این عملیات نقش داشتند را باید گرامی بداریم.

عطاپور ادامه داد: با برگزاری مراسم گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد تاریخ ارزشمند این عملیات به نسل‌های بعدی منتقل خواهد شد.

وی افزود: سیاست استانداری آذربایجان غربی، حمایت از تمام اقدامات و برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از تامین اعتبار سه یادمان شهدا در استان خبر داد و تصریح کرد: عملیات ساخت این یادمان‌ها با دستور استاندار آذربایجان‌غربی آغاز شده و امید است تا سه سال آتی به بهره‌برداری برسد.

وی از اعضای شرکت‌کننده در این جلسه درخواست کرد تا تمهیدات لازم را برای برگزاری باشکوه این مراسمات را تا از فردا آغاز کنند.

عطاپور از برگزاری گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در 26 آبان ماه در محل سالن برق شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار