درپی میزبانی هفتمین دوره مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی صورت

واگذاری دبیرخانه مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی به استان یزد

درپی میزبانی هفتمین دوره مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دبیرخانه کشوری مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی به آموزش وپرورش استان یزد واگذارشد.

کد مطلب: ۴۲۲۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از یزد، معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان یزد گفت : درپی درپی میزبانی هفتمین دوره مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دریزد مدیر کل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش در نامه ای مسئولیت دبیرخانه کشوری مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی را به آموزش و پرورش استان یزد واگذار نمود.

محمود زارع افزود : دراین نامه آمده است، با وجود توانمندی ها و ظرفیت های لازم در استان یزد و با عنایت به تفاهم نامه فی مابین معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری استان یزداولین دبیرخانه کشوری مسابقات ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی به اداره کل آموزش و پرورش استان یزد واگذار می شود.

زارع به اقدامات آموزش و پرورش استان یزد برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات اشاره کرد وافزود : با ارسال کتابچه وپوستر مسابقات مکاتباتی با استانهای کشور برای معرفی سرپرستان انجام شده است .

وی یادآور شد در تفاهم ناه ای با حضور معاون وزر آموزش وپرورش در اردیبهشت ماه سال جاری در پارک علم و فناوری یزد منعقد شد که در این نشست تفاهم نامه ای در سه نسخه و 10 بند به امضای معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش و مدیر پارک علم و فناوری یزد رسید که در آن استقرار دبیرخانه مسابقات در این پارک، تامین منابع مالی اجرایی مسابقات و تامین هدایای برگزیدگان از تعهدات پارک یاد شده است.

حمایت معنوی از برگزاری مسابقات، اطلاع رسانی و اهدای لوح تقدیر به نفرات برتر هم از تعهدات وزارت آموزش پرورش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار