ایجاد شبکه مداحی در صدا وسیما جمهوی اسلامی ایران

سازمان فرهنگی شهرداری تهران، فرهنگسرای اندیشه، کانون مداحان و آموزش و پرورش تهران، در این مراسم تلاش فراوانی کردند تا این مراسم به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

کد مطلب: ۴۲۲۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد‌رضا مهدلو رئیس سازمان دانش‌آموزی گفت: متاسفانه برخی از برنامه‌های تلویزیونی به گونه‌ای است که کودکان از مسیر مستقیم خود منحرف می‌شوند بنابراین خواهان این موضوع هستیم تا تنها یک شبکه به مدت 9 ماه عزاداری حسینی در ساعت مقرر گذاشته شود تا در این عرصه هم جوانان و نوجوانان ما در زمینه مداح خوانی آشنا شوند.

وی افزود: 4 سازمان فرهنگی شهرداری تهران، فرهنگسرای اندیشه، کانون مداحان و آموزش و پرورش تهران، در این مراسم تلاش فراوانی کردند تا این مراسم به بهترین نحو ممکن صورت پذیرد.

مهدلو در خصوص مراسم نوگلان حسینی بیان کرد: از دهه ماه محرم بیش از 7 هزار و 600 نفر و بیش از هزار و 800 نفر در مقطع ابتدایی‌، متوسطه دوره اول و دوم مدارس شهر تهران به رقابت پرداختند حتی برخی از مدارس دانش‌آموزان خود را برای این رقابت اعزام کردند.

وی افزود: همزمان با مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی حدود 550 تا 600 نفر حضور پیدا کردند که در حال حاضر از 62 نفر امروز تجلیل به عمل آمد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این مراسم در سایر استانها نیز در حال برگزاری و ترویج است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار