در مرکز رشد دانشگاه آزاد شهرکرد صورت گرفت:

تولید شمع‌های رایحه درمانی برای اولین‌بار

مدیرعامل شرکت دانش بنیان اوین رایحه زاگرس از تولید شمع‌های رایحه درمانی برای اولین‌بار در مرکز رشد واحد شهرکرد خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۲۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا در استان چهارمحال و بختیاری،مدیر عامل شرکت دانش بنیان اوین رایحه زاگرس گفت: شرکت اوین رایحه زاگرس در تیر 94 به طور جدی فعالیت خود را آغاز کرد.
مرضیه عبداللهی با بیان اینکه زمان ایده تا عمل این طرح حدود یک سال طول کشید، گفت: در حال حاضر 5 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این شرکت همکاری دارند و تولید روغن‌های خوراکی، ماساژ و شمع‌های رایحه درمانی از محصولات این شرکت است.
عبداللهی به حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این مسیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی در این راه حامی خوبی برای ما بوده است، که از جمله حمایت‌های آن می‌توان به در اختیار گذاشتن کارگاه و دستگاه‌های تولیدی اشاره کرد.
وی همچنین در خصوص فواید روغن‌های ماساژ خاطر نشان کرد: این روغن‌ها دارای خواص درمانی هستند، به عنوان مثال روغن اسطوخودوس برای کسانی که دردهای عضلانی و افسردگی دارند مفید است، که در حال حاضر پزشکان طب سنتی و فیزیوتراپ‌ها در کنار درمان، از آن استفاده می‌کنند.
عبداللهی با بیان اینکه شمع‌های رایحه درمانی کاملا گیاهی هستند، گفت: شمع‌های رایحه درمانی نیز همانند روغن‌ها دارای فواید درمانی هستند با این تفاوت که فوایدی نیز برای پوست دارند.
وی با بیان اینکه شمع‌های رایحه درمانی تا به حال نمونه ایرانی نداشته است، گفت: شرکت ما اولین شرکتی است که نمونه ایرانی این شمع‌ها را با حجم بیشتر و نصف قیمت وارداتی آن تولید و عرضه می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار