نماینده ولی فقیه در سپاه مراغه:

ترویج شیطان پرستی توطئه فرهنگی نظام سلطه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: ترویج شیطان پرستی و ادیان غیرالهی از توطئه های شوم فرهنگی نظام سلطه علیه نظام اسلامی است.

کد مطلب: ۴۲۱۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، روز دوشنبه در نشست روشنگری در دانشکده علوم پزشکی این شهرستان افزود: عرفان های نو پدید با باطنی شیطانی، با هدف ضربه زدن به اعتقادها و ارزش های اسلام توسط نظام سلطه و صهیونیسم جهانی ایجاد شده است.
وی اظهار کرد: عرفان های نو و رواج مظاهر شیطان پرستی در راستای نفوذ در جامعه اسلامی و جایگزینی سبک زندگی مبتذل و منحط غربی به جای سبک زندگی اسلامی ایجاد شده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مراغه یادآور شد: جوانان و قشر دانشگاهی و تحصیل کرده جامعه همواره در معرض بیشترین تهدیدها از سوی رواج این عرفان های شیطانی و نوظهور غربی هستند.
حجت الاسلام فیضی زاده، ادامه داد: ایجاد استحاله فرهنگی و ترویج سبک زندگی غربی با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و فرهنگی در قالب تروج نمادهای شیطان پرستی از جمله مصادیق نفوذ فرهنگی غرب در جامعه اسلامی است.
وی گفت: هوشیاری و آگاه سازی جامعه به ویژه نسل جوان جامعه برای مقابله با آثار و پیامدهای این عرفان ها و نفوذ فرهنگی غرب ضروری است.
طرح ویزیت رایگان به مناسبت محرم
در این نشست همچنین اعلام شد که طرح ویزیت رایگان بیماران مناطق محروم به مناسبت دهه سوم محرم در مراغه اجرا شد.
این طرح با مشارکت بسیج دانشجویی، بسیج پزشکان و پایگاه مقاومت بسیج نجمه خاتون این شهرستان در مناطق محروم و حاشیه ای در دو نوبت اجرا شد.
این طرح روزهای 10 تا 18 آبان اجرا و در آن 110 نفر از مراجعه کنندگان به تیم پزشکی مستقر در این مناطق ، مورد ویزیت رایگان پزشکی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار