رییس شرکت گاز هشترود خبر داد:

بدهی 40میلیارد ریالی مشتریان گاز در هشترود/سرقت گاز بالاست

رییس شرکت گاز هشترود گفت: مشترکان گاز در این شهرستان 40 میلیارد ریال به این شرکت بدهی دارند که در صورت پرداخت 20 روستای این شهرستان گازرسانی می شود.

کد مطلب: ۴۲۰۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،اکبر ناصری در خصوص این خبر گفت: اگر مردم نسبت به پرداخت این مبلغ اقدام کنند با این اعتبار به 20 روستای این شهرستان گاز رسانی می شود.

وی با بیان اینکه سرقت گاز نیز در این شهرستان بیش از سایر شهرستان های استان است، یادآور شد: این اقدام برخی مشترکان نه به خاطر فقر مالی بلکه ناشی از فقر فرهنگی آن ها می باشد.

وی اظهار کرد: سرقت گاز، سرقت حق الناس محسوب شده و تمام فرائض دینی این افراد با این سرقت، زیر سوال می رود و این اقدام آن ها و واریز نکردن بهای گاز مصرفی، موجب کندی ارایه خدمات این شرکت به سایر افراد می شود.

ناصری، از مردم خواست در فصول سرد سال از مصرف بی رویه گاز اجتناب و برای صرفه جویی در مصرف گاز و حفظ سلامتی در فصل زمستان به جای زیاد کردن شعله بخاری ها از لباس های گرم و پشمی استفاده کنند.

وی گفت: مردم می توانند با رعایت نکات ایمنی آرامش را به محیط زندگی و خانواده خود بازگردانده و این شرکت را در ارایه خدمات به سایر مردم کمک کنند.

شهرستان هشترود با حدود 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار