اجرای آموزش 72هزار نفر ساعت معلمین طرح خرید خدمات آموزشی درخراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : آموزش 72 هزار نفر ساعت معلمین طرح خرید خدمات آموزشی در استان درحال اجراست.

کد مطلب: ۴۲۰۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی صبح روز جمعه در یک برنامه فشرده مدیر کل آمورش و پرورش خراسان رضوی از برنامه های متنوع درحال اجرای این سازمان بازدید کرد.
سید جواد حسینی با حضور در حسنیه فرهنگیان محل برگزاری جلسه تفسیر قرآن استاد محمد علی انصاریان از نزدیک درجریان کیفیت و کمیت این دوره آموزشی و فرهنگی قرار گرفتند و ضمن گفت و گو با شرکت کنندگان در این جلسه با ابراز خرسندی ار استقبال شایسته همکاران از این دوره درروز جمعه ،این اقبال را نشانه ای ازکیفی بودن و محتوای غنی آن دانست و از استاد برجسته این جلسه معنوی و نیز برگزار کنندکان آن قدردانی کرد.
گفتنی است جلسه بعدی تفسیر قرآن استاد انصاری ششم آذر ماه خواهد بود و از دیماه هرهفته جمعه ها ار ساعت 9 صبح در محل حسنیه فرهنگیان برگزار خواهد شد .
وی در ادامه از دومحل برگزاری دوره آموزش تخصصی فنون و مهارت های معلمی و تدریس ویژه معلمین شاغل در مدارس مجری طرح بسته حمایتی به صورت سرزده بازدید کرد و در جریان روند آموزشی این دوره ها قرار گرفت.
وی با حضور در دفتر آموزشگاه با اساتید این دوره ها به گفت و گو نشست و همکاران و اساتید به بیان دغدغه های خویش پرداختند.
حسینی آموزش بیش از 900 نفر از معلمین طرح بسته حمایتی که از تابستان آغاز شده را کاری بزرگ و اساسی برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش در این مدارس عنوان کرد و افزود : در طول این دوره ها 72 هزار نفرساعت آموزش می بینند.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این بازدید ضمن برشمردن برخی از مزایای طرح خرید خدمات آموزشی از قبیل :عدالت آموشی،افزایش امید به آینده و به کار گیری نیرو های توانمند تحصیل کرده این طرح را نسخه شفابخش آموزش و پرورش در حوزه تامین نیروی انسانی دانست و گفت:با تمام توان از این طرح حمایت می کنیم .
وی در پایان تاکید کرد :در سال جاری 24هزار دانش آموز تحت پوشش این طرح هستند و استان خرااسان رضوی در اجرای طرح بسته حمایتی رتبه اول کشور را داراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار