سازمان زیباسازی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خدمات شهری شرکت کرد

سازمان زیباسازی با حضور در این نمایشگاه ضمن ارائه آخرین دستاوردها، رویداد و فعالیتهای خود در حوزه زیباسازی به تبادل نظر با سایر شرکت کنندگان پرداخت.

کد مطلب: ۴۱۷۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خدمات شهری که از 8 آبان ماه آغاز به کار کرده 220 شرکت داخلی و 8 شرکت خارجی از 8 کشور جهان به ارائه محصولات خود در زمینه تولید انواع ماشین آلات خدمات شهری ، خدمات عمران شهری، تكنولوژی نور رسانی، زیبا سازی و مبلمان شهری ، معماری شهری، كاهنده آلودگی و زیست محیطی، تاسیسات عمران شهری و خدمات فنی و مهندسی ، كانكس، لیفتراك، آسانسور و پاركینگ، سیستمهای مخابراتی و ماهواره ای میپردازند و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارایه میکنند.

سازمان زیباسازی با حضور در این نمایشگاه ضمن ارائه آخرین دستاوردها، رویداد و فعالیتهای خود در حوزه زیباسازی به تبادل نظر با سایر شرکت کنندگان پرداخت.

غرفه این سازمان از سوی شرکت کنندگان مورد استقبال قرار گرفت و محمدیان قائم مقام مدیر عامل سازمان حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران، شهرداری شیراز، خمینی شهر، اردکان یزد و پدافند غیرعامل از محصولات ارائه شده از سوی سازمان زیباسازی بازدید کردند.

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری جمعه 8 آبان ماه با حضور قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاهها، محمدیان قائم مقام مدیر عامل سازمان حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران ،تنی چند از مسئولین حمل و نقل عمومی شهرداری و نمایندگان شرکتهای بزرگ حمل و نقل داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران آغاز به کار کرد و تا 11 آبان ماه ادامه دارد.

علاقه مندان برای بازدید از غرفه زیباسازی همه روزه از ساعت 9 تا 5 عصر می توانند به سالن 10 و 11 نمایشگاه بین المللی مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار