مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در جلسه هماهنگی طرح شها

شناسایی و هدایت استعدادهای برتر، چشم انداز مدرسه در افق 1404

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، از اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر در شهرستان های شهریار و قرچک خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۶۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران ، اولین جلسه هماهنگی طرح شناسایی و هدایت استعداد های برتر ( طرح شهاب ) با حضور علیرضا کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ، اردوخانی ریاست بنیاد نخبگان استان تهران ، احسانی معاون آموزش ابتدایی و قربانی رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل برگزار شد .

در این جلسه ،علیرضا کمرئی، در سخنانی با بیان اینکه توجه به سرمایه نیروی انسانی از بالاترین و قوی ترین سرمایه ها محسوب می شود اظهار کرد: شناسایی ، هدایت به همراه تربیت و معنویت و تقویت هویت دینی و ملی استعداد های برتر برای ایفای نقش سازنده در اعتلای کشور از اهداف کلان طرح شهاب به شمار می رود.

وی در ادامه افزود : با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر ( شهاب ) ، باید کشف استعدادها به صورت مرحله ای و نامحسوس و بر سه وجه آموزشی ، تربیتی و پژوهشی اجرا گردد .

کمرئی ،با اشاره به کشف استعدادهای برتر به یک رویکرد غالب در جامعه تبدیل شده، گفت :در طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر ، نیاز به آموزش مکمل داریم که با تغییر و اصلاح نگرش معلمان و با در نظر گرفتن تفاوت های فردی و تمایز دانش آموزان تحول بزرگی در آموزش عمومی اتفاق خواهد افتاد .

شایان ذکر است ،جامعه هدف طرح شهاب در سال تحصیلی 95-94 دانش آموزان پایه چهارم و پنجم شهرستان شهریار و دانش آموزان پایه چهارم شهرستان قرچک می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار