جلسه مدیران ابتدایی با مدیر منطقه3 آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

جلسه مدیران مدارس ابتدایی پسرانه با مدیر منطقه در سال تحصیلی جدید با موضوع حمایت از کودکان در دفتر مدیر منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۴۱۴۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، پری سیما سادات ماجدی مدیر منطقه3 آموزش و پرورش شهر تهران فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت و با اشاره به روشهای مختلف برای جلو گیری از تندخویی علیه كودكان گفت: بهترین روش برای جلوگیری از این آسیب اجتماعی، آموزش برای دانش آموزان از سنین پایین و دوره پیش دبستانی و دبستان است.

وی افزود: باید به دانش آموزان یاد دهیم كه چگونه از خود مراقبت کنند و چگونه كلمه نه را بكار ببرند. مدیر منطقه خاطر نشان کرد: حمایت از کودکان در برابر آسیب های اجتماعی، باعث کاهش نگرانی و استرس در آنها شده و فضایی آرام را برای آنها فراهم می آورد.

عزت اله قاسم آبادی، معاون آموزش ابتدایی منطقه 3 آموزش و پرورش شهر تهران بر توجه مدیران به این موضوع تاکید کرد و گفت: توجه به این مقوله به عنوان یك ضرورت جهت داشتن فرزندان سالم و آگاه ضروری است. وی افزود: برگزاری جلسات برای بالا بردن سطح آگاهی اولیاء یکی از اولویت های است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

دکتر معصومه معارف وند، عضو هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به بیان مطالبی در خصوص نحوه آموزش اولیاء و کودکان در جهت ارتقاء سلامت روان آنان پرداخت.

گفتنی است در این جلسه مدیران مدارس ابتدایی پسرانه به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص روش های حمایت از کودکان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار