استاندار قزوین گفت:

عزاداری‌های محرم باید بر اساس اصول دینی باشد

عزاداری‌های محرم باید بر اساس اصول دینی باشد و نباید اجازه دهیم منکرات در این سوگواری‌ها وارد شده و به این مراسم آسیب بزند.

کد مطلب: ۴۱۳۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قزوین، مرتضی روزبه در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: ابعاد مختلف فریضه امر به معروف و نهی از منکر به گونه‌ای است که برای رسیدن به نتیجه مورد نظر باید در همه زمینه‌ها برنامه داشت.

وی افزود: با نسخه‌های ضربتی نمی‌توان مسائل مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را حل کرد و موفقیت در این بخش نیازمند آسیب شناسی و فعالیت کارشناسی و دقیق است ودر شرایط کنونی باید ضمن ارزیابی اقدامات صورت گرفته در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در گذشته نقاط مثبت و منفی را آسیب شناسی کرد و با روش‌های کارآمد برای رفع مشکلات اقدام کرد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی در مورد مسائل فرهنگی بویژه در ایام محرم و صفر با برنامه کار می‌کنند تا بتوانند جریان اسلامی را به انحراف کشیده و منکرات را به معروف تبدیل کنند لذا شناسایی عناصر فعال هیئت‌های مذهبی و تحت آموزش قرار دادن آنها ضروری است تا بتوان با شور و شعور و معرفت حسینی با مسئله محرم برخورد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار