رئیس پلیس جدید راه آهن تهران معرفی شد

طی مراسمی با حضور سردار رحمت الهی، مدیران ستادی و مسئولان راه آهن، سرهنگ «امیر پیروی» به عنوان رئیس پلیس جدید راه آهن تهران معرفی شد.

کد مطلب: ۴۱۲۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راه آهن تهران با حضور سردار "امیر رحمت الهی" فرمانده پلیس راه آهن کشور، رئیس نیروی مقاومت بسیج راه آهن، مدیرکل راه آهن ناحیه تهران، مسئولین حراست راه آهن و شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، مدیران ستادی، مدیران و روسای کوپ تابعه پلیس راه آهن تهران در سالن جلسات ستاد فرماندهی پلیس راه آهن کشور برگزار شد.
در این مراسم سردار «رحمت الهی» اظهار کرد: در ایمنی و امنیت راه آهن موضوعاتی است که پلیس راه آهن با آن بسیار سر و کار دارند. این دو واژه با هم در تعامل هستند و متغیرهای هر یک بر دیگری تأثیرگذار می باشد.
فرمانده پلیس راه آهن کشور همچنین ضمن تشریح پلیس سنتی و نوین، کاهش 5/23 درصدی جرایم سرقت در سال 93 نسبت به سال 92 را به عنوان اقدام شاخص و افتخار بزرگ برای پلیس راه آهن کشور دانست و افزود: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت به گونه ای برنامه ریزی شد که با توجه به غیر محصور بودن و گستردگی و پراکندگی اموال راه آهن در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد کاهش سرقت داشتیم و باید پذیرفت که این موفقیت مرهون تلاش و همکاری مدیران ارشد راه آهن بوده و کمک کردند تا بسترهای وقوع جرم را شناسایی کنیم.
وی تصریح کرد: در گذشته معیار کارآمدی پلیس، مداخله سریع، آمار دستگیری ها و تعداد پرونده های قضایی بوده اما امروز ارتقاء کیفیت خدمات پلیسی، رضایت مندی مردم و جامعه از عملکرد پلیس می باشد.
سرهنگ «احمد غلامی» رئیس سابق پلیس راه آهن تهران طی سخنانی به گزارش عملکرد دوران مدیریت خود پرداخت و رهنمودها و الطاف سردار رحمت الهی، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و معاونین پلیس راه آهن کشور، ایثارگری کارکنان یگان تهران، همکاری صمیمانه مدیران ارشد راه آهن تهران را سه عنصر مهم در کسب موفقیت در این دوران دانست.
در ادامه، مهندس «شاکری» مدیرکل راه آهن ناحیه تهران، از سردار رحمت الهی و پاسخگویی شبانه روزی سرهنگ غلامی و تأمین امنیت خطوط ریلی و بویژه پروژه های راه آهن تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است، در پایان این مراسم سردار رحمت الهی با اهداء لوح از زحمات سرهنگ "احمد غلامی" در دوران تصدی ریاست پلیس راه آهن تهران قدردانی و با اعطاء حکمی سرهنگ "امیر پیروی" را به عنوان رئیس پلیس راه آهن تهران معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار