مدیر کل حوزه استانداری آذربایجان شرقی اعلام کرد:

حمایت از توسعه مراکز فرهنگی هنری کانون وکتابخانه‌های سیار و پستی

مدیر کل حوزه استانداری آذربایجان شرقی در دیدار سرپرست کانون استان بر افزایش مراکز کانون به ویژه مراکز سیار و پستی تاکید کرد.

کد مطلب: ۴۱۱۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،در دیدار هادی یوسف‌زاده با یوسف بشیری مدیر کل حوزه استانداری آذربایجان شرقی درخصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون استان بحث و تنادل نظر شد.

بشیری در این دیدار با اشاره به لزوم افزایش مراکز کانون در تبریز و دیگر شهرهای استان، توسعه کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی و کتابخانه‌های پستی و تجهیز و راه‌اندازی سینمای کودک در تبریز را مورد تاکید قرارداد.
وی با ارزشمند دانستن فعالیت‌های کانون، رشد و تعالی جامعه را در گرو پرورش کودکانی خلاق و توانمند در عرصه‌های فکری عنوان کرد.
در این دیدار هادی یوسف‌زاده سرپرست اداره کل کانون استان نیز گزارشی از برنامه‌های هفته ملی کودک و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در بزرگداشت این هفته و اقدامات انجام شده در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان ارائه کرد.
وی با اشاره به تنوع برنامه‌های هفته ملی کودک در استان آذربایجان شرقی، تقویت و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان را مورد تاکید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار