همدان از استان برتر کشور در حوزه فعالیت های جوانان و سمن ها است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: باید فضا را برای ورود سمن ها و مشارکت های مردمی فراهم کنیم. چرا که همدان از استان برتر کشور در حوزه فعالیت های جوانان و سمن ها می باشد.

کد مطلب: ۴۱۰۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان همدان افزود: حضور نهادهای متولی مباحث مربوط به ساماندهی امور جوانان در این ستاد لازم و ضروری است و باید مصوبات جلسات نیز به طور دقیق پیگیری شود.
وی اضافه کرد: توجه به ظرفیت های موجود در نهادهای مختلف برای بهره مند کردن جوانان از این امکانات جزو برنامه هایی است که باید مسوولان و مدیران نهادها و ارگان ها به آن توجه کنند.
الهی تبار اظهار داشت: باید جوانان را باور کرد و برای رفع مشکلات آنها بهترین و سریع ترین اقدامات را انجام داد چرا که آسیب های زیای در کمین جوانان است و با اعتماد و سپردن کارهای مهم به آنها باید زمینه مشارکت این قشر پویا را در جامعه فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه ما به لحاظ منابع نیروی انسانی و منابع طبیعی ظرفیت های غنی را درجامعه داریم، اظهارداشت: استفاده از این منابع یک هنر است که این بر عهده جوانان، مسئولان و سیاست گذاران کشوراست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان به استقبال باشکوه جوانان از رئیس جمهور و هیئت همراه عنوان کرد: این نشان دهنده این است که مردم جامعه و به ویژه جوانان نسبت به مسیری که دولت انتخاب کرده است امیدوارند و برنامه هایی که دولت دارد بارقه های امید را در دل مردم ما ایجاد کرده است.
وی با تاکید براینکه ما از سمن ها حمایت می کنیم تا رفیق دولت در اجرای برنامه ها باشند، گفت: هم اکنون ۳۰۳ سمن در حوزه های مختلف در سطح استان همدان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار