روز شمار دهه اول محرم الحرام در ایستگاه‌های مترو

همزمان با فرا رسیدن ایام محرم، معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه بنرهایی با عنوان ˝روز شمار دهه اول محرم الحرام˝ در ایستگاه ها نصب کرده است.

کد مطلب: ۴۱۰۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، محمد صائبی با اشاره به اینكه پوسترها یی از اول محرم تا روز عاشورا در معرض دید مسافران كلان شهر زیر زمینی متروی تهران قرار می گیرد اظهار كرد: این بنرها حاوی مطالبی از جمله وقایع ایام محرم هستند كه به صورت روز شمار طراحی و چاپ شده است.

وی هدف از اجرای این برنامه را آشنایی مسافران با هدف و قیام حضرت اباعبدالله با یاد آوری وقایع اتفاق افتاده در محرم 61 هجری قمری بیان كرد و تصریح كرد: افزایش سطح باورهای دینی و اعتقادی و هم چنین یادآوری و بازگویی این رویداد عظیم اسلامی از دیگر اهداف اجرای برنامه های معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن تهران و حومه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در ایستگاه ها و قطارهای مترو و نیاز فكری مسافران این بخش از سیستم حمل و نقل شهری جهت انتقال مفاهیم غنی فرهنگ عاشورا، اقدام به تهیه، چاپ و نصب انواع بنر، لمینت و استیكر با موضوع كاروان محرم در ایستگاه ها و قطار های مترو تهران کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار