قائم مقام وزیر کار و تعاون:

مشکل اشتغال به دلیل ورود سیل فارغ‌التحصیلان به بازار کار است

خبرگزاری پانا: قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش مشکل اشتغال در دوره نهم و دهم دولت گفت: این افزایش به دلیل ورود سیل عظیمی از فارغ التحصیلان به بازار کاری بود که قبل از آن هیچ گونه نیاز سنجی صورت نگرفته و این باعث عدم تناسب در آموزش و نیاز بازار شد.

کد مطلب: ۴۰۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی؛ مجید دوست علی در نهمین جلسه شورای اشتغال استان البرز و جلسه معارفه مدیر کل جدید کار و رفاه اجتماعی البرز با اشاره به اینکه ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد تهاجم انواع تحریم ها و جوسازی‌های دشمنان قرار گرفته است اظهار کرد: تحریم ها و بزرگ نمایی نقاط ضعف ملت ایران توسط دشمنان در تمامی سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وضوح دیده شده است.

وی افزود: دشمنان از زوایای مختلف مانند جمله فرهنگی، اجتماعی و سیاسی سعی بر مخدوش کردن چهره انقلاب به خصوص در ذهن جوانان دارند اما تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده و این بار با سناریوی جدید خود یعنی تحریم های اقتصادی سعی بر تضعیف این دولت و نظام دارند.

قائم مقام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: سال گذشته به همین دلیل سال جهاد اقتصادی نام گرفت چرا که ما با این تحریم ها عملا وارد جنگ با دشمنان شده ایم و امسال نیز با محوریت شعار اقتصاد مقاومتی جبهه جنگ اقتصادی ادامه تا پیروزی کامل در مقابل بد خواهان ادامه دارد.

دوستعلی تاکید کرد: آنچه در ادبیات دشمنان به وضوح به چشم می خورد این است که به ایرانیان ضعف در ساختار نظام را بفهمانند و ضعف های موجود را با بزرگنمایی در بوق و کرنا کنند و ناکارآمدی نظام را به مردم و جوانان تلقین کنند، این در حالی است که هر برنامه و هر کشوری برای خود نقاط ضعف و قوتی دارد.

وی ابراز کرد: دشمنان می خواهند وقتی ما نفس بکشیم که سر سپرده و تسلیم آنان شویم ولی ملت ایران هیچگاه زیر بار خفت نمی رود. دشمن در حال حاضر در مقابل استقامت های مردم ایران به ستوه آمده و دچار یاس شده است.

دوستعلی با اشاره به افزایش مشکل اشتغال در دوره نهم و دهم دولت گفت: این افزایش به دلیل ورود سیل عظیمی از فارغ التحصیلان به بازار کاری بود که قبل از آن هیچگونه نیاز سنجی صورت نگرفته بود و این باعث عدم تناسب در آموزش و نیاز بازار شد.

وی تصریح کرد: سیاهنمایی و بزرگ نمایی یکی از سیاست های اصلی دشمنان است و هر کسی که با قلم و ادبیات و سخنان خود به بزرگنمایی مشکلات بپردازد با آنان همکاری کرده است.

وی در پایان گفت: باید هوشیار و همراه همدیگر باشیم تا بتوانیم بر دشمنان خود فائق آییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار