با حضور مسئولین ارشد شهرستان دزفول :

صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شمال خوزستان برگزار شد

امام جمعه دزفول: نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کشور نقشی اساسی و کلیدی است که باید با برنامه ریزی و آموزش های لازم به عزیزان در این زمینه اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

کد مطلب: ۴۰۸۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول در سخنانی ضمن شکرگزاری از خداوند برای برقراری نظامی الهی در کشور و تبریک و تهنیت هفته نیروی انتظامی به تلاشگران این عرصه و ملت شریف ایران اسلامی گفت: نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت در کشور نقشی اساسی و کلیدی است که باید با برنامه ریزی و آموزش های لازم به عزیزان در این زمینه اهتمام ویژه ای صورت گیرد.
وی اقتدار، سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از برکت خون پاک شهدای عزیز، و فداکاری ملت شریف ایران، و ایثارگری ایثارگران خواند و تصریح کرد: ایران اسلامی، لنگر ثبات و امنیت در منطقه است و قدرت های جهانی برای حل مشکلات منطقه دست نیاز به سوی کشور عزیزمان دراز کرده اند.
قاضی دزفولی، داشتن رهبری عالم، عادل و باتقوا را از نعمت های بزرگ خدا دانست و عنوان کرد: امیدواریم خدای متعال ما را قدرشناس نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا قرار دهد و لحظه ای از راه و منش امام شهیدان، مقام معظم رهبری و شهدای عزیز غافل ننماید.
امام جمعه دزفول مدیریت صحیح را لازمه امنیت پایدار دانست و گفت: "استفاده درست وبهینه از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی"، "تعامل درست و منطقی با مردم و نهاد های تاثیرگذار در امنیت"، "آموزش اجتماعی" و "اشراف و تسلط بر آداب و رفتارهای صحیح اسلامی و اجتماعی" را از دیگر مقوله های اثرگذار در امنیت جامعه عنوان کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی این شعرستان با تاکید بر لزوم برقراری امنیت اخلاقی خاطر نشان کرد: تمام دستگاه ها، مجموعه ها و جریانات اجتماعی در برقراری امنیت در جامعه دخیل هستند و نیروی انتظامی به عنوان آخرین حلقه باعث استقرار امنیت در جامعه می شود.
در پایان این مراسم که معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول و مهندس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، از خانواده شهدا، جانبازان معزز، آزادگان سرافراز، بازنشستگان و برگزیدگان نیروی انتظامی با اهدای لوح تقدیر توسط حجت الاسلام و المسلمین قاضی امام جمعه دزفول تقدیر و تشکر بعمل آمد.
به گزارش پانا از دزفول؛ امام جمعه دزفول در گردهمایی طلایه داران محرم به مناسبت نزدیکی ماه محرم و صفر برگزار شد، با تاکید بر سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) درباره محرم و صفر گفت: محرم و صفر شیعه را زنده نگه داشته و بهار تبلیغ روحانیت هستند که باید با تمام توان و قدرت و با برنامه ریزی درست، و آسیب شناسی جامعه به اسلام و مسلمین خدمت نمود.

امام جمعه دزفول نظام الهی حاکم بر کشور، و اقتدار بین کشورهای منطقه را از برکت خون شهدا و مکتب اهل بیت(ع) دانست و عنوان کرد: بعد از عصر ائمه اطهار(ع) در هیچ دوره ای از تاریخ، شیعه و اهل بیت اینگونه عزیز نبوده و دلیل این ادعا دشمنی دشمنان اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در مورد کتاب مقام معظم رهبری در سازمان ملل توضیح داد: افراد زیادی در این زمینه کتاب نوشته اند ولی نتانیاهو فقط بر روی کتاب مقام معظم رهبری تاکید دارد چون می داند در کشور سخنان گرانقدر مقام معظم رهبری مهم و موثر است و این عظمت و اقتدار را برای شیعه بدنبال دارد.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دزفول یکی از مؤلفه های اثرگذار در جامعه را فضای مجازی عنوان کرد و گفت: مبلغین و مبلغات با آگاهی و شناخت فضای مجازی و تبعات و شبهاتی که برای جوانان در پی دارد باید بحث های تبلیغی جوانگرایی دقیق، عمیق و ژرفی داشته باشند و می توان از منابع عمیقی چون "تحریف پذیری قرآن" اثر فاضل ارجمند آقای بهجت پور استفاده کرد و در مجالس روضه حضور یافت.

امام جمعه دزفول درخصوص گروه های مارش، ذبح گوسفند جلوی هیئت ها، استفاده از شال های رنگی و دیگر آسیب های محرم و صفر افزود: دشمن برای خشن جلوه دادن شیعه در کمین است و بعضی از این بدعت ها را به اسم عزاداری بوجود آورده که گاه منجر به خرافات می شود و باید جوانان و مردم را با زبان منطقی و معقول نسبت به آسیب های عزاداری آگاه نمود.

وی با توجه به فرمایشات و هشدارهای مقام معظم رهبری به آل سعود و با مدنظر قرار دادن این نکته که آخرین حرف باید توسط رهبری اعلام شود افزود: اقدامات دولت در حادثه غمبار منا قدری دیرهنگام بود و ریاست محترم جمهور می بایست در سازمان ملل و در تریبون بین المللی هشدار های لازم را می داد.

حجت الاسلام و المسلمین ترس از تهدید را بهتر از ترس از اقدام علیه آل سعود عنوان کرد و گفت: آل سعود انسان هایی ترسو هستند و قبل از اینکه این حادثه غمبار فراموش شود باید با حفظ فضای تهدید بتوان تمام حقوق حجاج عزیز جانباخته را احقاق نمود.

در پایان این گردهمایی هدایایی از سوی حجت الاسلام و المسلمین قاضی امام جمعه دزفول به روحانیون حاضر در جلسه اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار