عیادت وزیر بهداشت از مصدومین منا/منفی بودن تست آزمایش کرونا در بیماران

وزیر بهداشت با اعلام اینکه 21 نفر از حجاج مشکل تنفسی داشته اند ، تست آزمایش همه آنها منفی بوده است.

کد مطلب: ۴۰۷۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، سید حسن هاشمی در جمع خبرنگاران در این بیمارستان گفت: اكثر قریب به اتفاق مصدومین در شرایط مطلوب به سر می‌برند و تا فردا مرخص خواهند شد.
وی افزود: از میان مصدومین ایرانی فاجعه منا تنها یك نفر در مكه مانده است كه امشب به تهران اعزام می‌شود و كسانی هم كه در حال حاضر در بیمارستان شهدای یافت‌آباد بستری هستند رو به بهبود هستند و فقط تعداد كمی از آنها به خدمات بیشتر نیاز دارند كه متخصصین بیمارستان در حال خدمات‌رسانی به آنها هستند و مصدومین سایر شهرها نیز به زودی به شهر خود منتقل می‌شوند.
وزیر بهداشت گفت: 21 نفر از زائرین ایرانی مشكل تنفسی داشتند و مشكوك به كرونا ویروس بودند كه با توجه به آزمایشات انجام شده خوشبختانه هیچكدام از آنها به این ویروس آلوده نبوده و تست همه آنها منفی بوده است و همكاران من در حال انجام مقدمات ترخیص آنها هستند.
دكتر هاشمی خاطرنشان كرد: در حال حاضر هیچ مشكلی در كشور از بابت كرونا ویروس وجود ندارد و تمهیدات لازم برای بازگشت سایر حجاج به كشور نیز در مبادی ورودی كشور اتخاذ شده است.
وی افزود: همه بیمارانی كه از مكه به تهران منتقل شده‌اند در این بیمارستان بستری شده‌اند كه امكانات خوبی برای رسیدگی و اقدامات لازم در آن فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار