فانی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش تونس:

باید زیرساخت تقویت فرهنگ و هویت ملی دانش آموزان شکل بگیرد

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با وزیر آموزش و پرورش تونس گفت: باید در آموزش و پرورش زیرساخت تقویت فرهنگ و هویت ملی و دینی دانش آموزان شکل بگیرد.

کد مطلب: ۴۰۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا؛ علی اصغرفانی در دومین نشست سران مدرسه ایمن که امروز 13 مهرماه در هتل پارسیان در حال برگزاری است در دیدار با "ناجی جکول" وزیر آموزش و پرورش کشور تونس گفت: در جمهوری اسلامی ایران سعی کرده ایم تمام شاخص های آموزش و پرورش را در نظام تعلیم و تربیت بر مبنای عدالت آموزشی عملیاتی کنیم.


وی ادامه داد: در سالهای اخیر فعالیتی را در زمینه توسعه فضای شاد در مدارس همچنین بحث تربیت بدنی آغاز کرده ایم.


وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد: تجربیات خوبی در کشور ایران در زمینه توسعه برنامه گفت و گو با تاکیدات رئیس جمهور داریم.


فانی تصریح کرد: در سالهای اخیر تقویت درس انشا و کتابخوانی را در بین دانش آموزان عنوان می کنیم.


وی با بیان اینکه پیش بینی ما در تعلیم و تربیت تحول عمده و اساسی در این نظام است افزود: با تحول در روش تعلیم و تربیت دستاوردهای آموزش و پرورش با اصول حاکمیت انقلاب اسلامی منطبق می شود.


وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در این وزارتخانه باید زیرساخت های تقویت فرهنگ و هویت ملی و دینی دانش آموزان شکل بگیرد چرا که مبنا و سرچشمه کشور مبانی دینی و ملی است.


وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد: بر اساس فلسفه تربیت آموزش و پرورش کشور مجموعه ای را طراحی کرده ایم که به زبان انگلیسی نیز ترجمه شده است.


فانی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم تجربیات خود را براری کشورهای دیگر در زمینه های تربیت معلم، تالیف کتابهای درسی و سایر بخشهای آموزش و پرورش قرار دهیم.


فانی در پایان اشاره کرد: این برنامه را دنبال می کنیم که هیاتی از کشور تونس به ایران بیایند و از نزدیک توانمندیهای ما را مشاهده کنند.


وزیر آموزش و پرورش در پایان هدیه ای از هنر استان اصفهان را به وزیر آموزش و پرورش تونس اهدا کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار