امام جمعه شهرستان طارم:

هشدارمقام معظم رهبری حاکمان آل سعود را از مستی بیرون آورد

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان طارم گفت: آل سعود مغرور و مستکبر حدود ۵۰۰۰ هزار نفر از حاجیان بی گناه را در منا کشته و حاضر به عذرخواهی از ملت ایران نیست و می گویدخودشان مقصرند این حرف ناشی از مستی آنهاست چون آنها بعد از اقامه نماز شراب می خورند بنابراین هشدار رهبر معظم انقلاب اسلامی آنها را به هوش آورد.

کد مطلب: ۴۰۵۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، " حجت الإسلام محمدصادقی" بعد از دعوت مردم به رعایت تقوی الهی با اشاره به مناسبت عیدغدیرخم این روز بزرگ را گرامی داشت و افزود: اطعام دادن در این روز بزرگ اجر و ثواب معنوی و اخروی دارد امیدوارم زمینه این کارفراهم شده و این کار درسطح شهرستان به یک سنت تبدیل شود.

ایشان با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی این روز بزرگ را گرامیداشت و افزود: حضرت علی (ع) فرموده است هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست بنابراین هرشیرینی درسایه ناامنی مبدل به تلخی می شود.

امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه تقوی و درستکاری باید نمادشخصیت حافظان امنیت باشد اظهارداشت: حافظان امنیت بخاطرعشق و علاقه به امنیت این لباس مقدس را برتن کرده اند در غیراینصورت هم خود و هم کشور را به خطر می اندازند.

صادقی پورگفت: آل سعود مغرور و مستکبر حدود۵۰۰۰ هزارنفراز حاجیان بی گناه را درمناکشته و حاضربه عذرخواهی ازملت ایران نیست و می گویدخودشان مقصرنداین حرف ناشی از مستی آنهاست چون آنها بعداز اقامه نماز شراب می خورند بنابراین هشداررهبر معظم انقلاب اسلامی آنها را به هوش آورد.

خطیب نماز جمعه طارم با اشاره به دست دادن وزیرخارجه کشورمان با اوباما اظهارداشت: ای کاش آقای وزیر دست شیطان بزرگ را رد می کرد، همانگونه که ملت ایران حدود ۳۷ سال است که دست آمریکا را ردکردند بنابراین جامعه دینی و ارزشی از این کارراضی نیستندچون رهبر معظم انقلاب بارها در بیانات خود فرموده اند: مواظب جنگ فرهنگی و نفوذ دشمنان اسلام باشید تا به اسلام آسیبی نرسد.

لازم به ذکر است پیش از آغاز مراسم عبادی و سیاسی این هفته به مناسبت عید غدیر خم در محل مصلای نماز جمعه در محل مسجد جامع شهر آب بر جشن غدیر با مولودی خوانی شعرا و مداحان اهل بیت شهرستان برگزار گردید.

/مرتضی قاسمی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار