علی مطهری با دفاع از ظریف:

انتقادات به دست دادن ظریف، سیاسی است/ عده‌ای به دنبال تضعیف دولت هستند

خبرگزاری پانا: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دست دادن با اوباما موضوع مهمی نیست، گفت: تلقی کردن این دیدار و برجام به عنوان دلایل نفوذ دشمن نیست و در بیان چنین موضوعاتی بیشتر اهداف سیاسی مدنظر است.

کد مطلب: ۴۰۴۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، علی مطهری در حاشیه نشست علنی امروز چهارشنبه (8 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به دست دادن ظریف با اوباما، گفت: به جز رژیم صهیونیستی دست دادن با بقیه مقامات دنیا اشکالی ندارد، انسان ممکن است گاهی با دشمن خود نیز دست بدهد، مهم این است که ما بر روی اصول خود پایدار باشیم.

وی افزود: توهین به صورت کلی کار درستی نیست و این همه حساسیت روی یک موضوع کوچک اصلا درست نیست و دست دادن یکی از مقامات ما با اوباما موضوع مهمی نیست، مهم این است که از آرمان‌های خود و مسئله فلسطین کوتاه نیاییم.

مطهری در خصوص انتقادات مطرح شده به ظریف گفت: این موضوع را باید از افرادی که این انتقادات را مطرح کردند بپرسید.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس نهم، ادامه داد: مسائلی مانند دست دادن با اوباما و برجام دلیل بر نفوذ دشمن نیست و در بیان چنان موضوعاتی بیشتر اهداف سیاسی مدنظر است، ما در جاهای لازم باید راه نفوذ دشمنان را ببندیم و این دو موضوع نیاز به شعار ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس نهم گفت: عده‌ای بیشتر به دنبال تضعیف دولت هستند و اگر در دولت سابق این اتفاق افتاده بود من بعید می‌دانم این افراد چنین مواضعی را اتخاذ می کردند.

مطهری خاطرنشان کرد: مقصود رهبری این بوده است که پس از برجام مراودات ما با دنیا بیشتر می‌شود و ممکن است آن ها با هدف نفوذ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی وارد شوند. ما باید در آن جاها مراقبت کنیم تا آسیب به انقلاب ما نرسد ولی اینکه اساسا خود برجام را به معنی نفوذ بدانیم و بخواهیم این توافق را خیانت تلقی کنیم، کار درستی نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی، افزود: مقام معظم رهبری نیز بیش از این چیزی را نخواسته‌اند و توهین کردن در مسیر خواست رهبری نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار