رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان مرکزی انتخاب شد

خبرگزاری پانا: ناصر طاهری با کسب 11 رای موافق از 17 رای اخذ شده به عنوان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان مرکزی انتخاب شد.

کد مطلب: ۴۰۴۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور در این مراسم گفت: در گذشته همواره انحصار وجود داشته و این هیات چند سالی است که انحصار طلبی را رها نموده و باید به این امر ادامه دهد.

محسن سمیع زاده افزود: استان مرکزی از لحاظ ورزش استان ضعیفی نیست اما متاسفانه در مسابقات قهرمانی نقش پررنگی ندارد که علت آن نیاز به بررسی دارد.

وی ادامه داد: امروزه به خاطر مسائل و تحریم های ظالمانه مشکلات عدیده مالی وجود دارد که همکاری و همدلی در این هیات می تواند این موارد را جبران کند.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی کشور بیان کرد: در حال حاضر شرایط ویژه ای در ورزش وجود دارد و باید در یک هیات واقعا عاشق کار باشیم تا شاهد پیشرفت و موفقیت روز افزون ورزشکاران در مسابقات مختلف باشیم.

سمیع زاده تاکید کرد: روحیه وحدت و همدلی باید در بین ورزشکاران و هیات شنا بیش از بیش ایجاد شود و برای دستیابی به این مهم باید فراملی تر فکر کنیم.

وی اظهار داشت: هیات شنای جمهوری اسلامی ایران آمادگی برگزاری هرگونه دوره مربیگری و مسابقات مختلف را دارد و مجوز لازم در این زمینه را برای تمامی استان ها صادر می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با اشاره به اینکه در سطح در شهر اراک 13 استخر سرپوشیده وجود دارد گفت: در تمامی شهرستان های استان به جز فراهان و خنداب استخر وجود دارد البته استخر فراهان در حال ساخت است و تصمیمات لازم برای احداث استخر در خنداب گرفته شده است.

ملکی افزود: زیرساخت های لازم در سطح استان مرکزی آماده است مشکلی از حیث فضای آبی نداریم و تعداد مربیان و داوران شنا نیز به حد کافی است.

وی تعامل و همکاری اعضای این هیات را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با ایجاد این همدلی می توانیم از ظرفیت های موجود بیشتر استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار